fbpx

Ariana Grande je novo Viva Glam dekle pri znamki M·A·C

 M·A·C-ova Viva Glam kampanija je ikonična. V zadnjih 18-ih letih je ta kampanija darovala vse svoje prihodke od prodaje Viva Glam izdelkov moškim, ženskam in otrokom, ki jih je prizadel virus HIV/AIDS. Kar naredi to kampanijo tako ikonično je dejstvo, da lepotna znamka M·A·C za predstavnike Viva Glam ličil izbira samo najboljše ljudi v zabavni industriji. Mary J. Blige, Christina Aguilera, Missy Elliott, Fergie, Rihanna in Miley Cyrus so vse že bile obraz te dobrodelne kampanije. Zdaj pa se bo četici slavnih obrazov pridružila tudi zelo uspešna in še bolj talentirana Ariana Grande.

Viva Glam kolekcija je bila v preteklosti sestavljena iz roza in rjavih odtenkov, še posebej, ko sta pri tej kampaniji sodelovali Miley Cyrus in Rihanna. Od Ariane kolekcija pa je veliko bolj temna in se popolnoma prilega tudi pop princeski.

Šminka sama po sebi praktično izgleda črna, ampak se na Ariani preobrazi v ‘vampy’, temno vijolični odtenek. Kolekcija bo v M·A·C-ovih trgovinah na voljo januarja 2016.

Če si ljubiteljica temnih odtenkov na ustnicah je januarja drugo leto torej obvezen krajši lepotni izlet v M·A·C trgovino v Zagrebu ali Grazu.