Domov » Splošni pogoji

Splošni pogoji

Prisrčno pozdravljeni v spletni trgovini modna.si.
Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine modna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

modna.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Naredimo.net ,v nadalnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Ob registraciji v sistem modna.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot so Akcijska ponudba in posebna ponudba. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.
Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu modna.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

CENE
Vse cene v spletni trgovini modna.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Podjetje Naredimo.net ni DDV zavezanec.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

NAČIN PLAČILA

Plačilo ob prevzemu/po povzetju

Po predračunu na transakcijski račun prodajalca

Blago lahko poravnate po predračunu, ki vam ga izda trgovec ali spletna trgovina na naš transakcijski račun.
Plačilo prek PayPal plačilnega sistema
Kupnino lahko plačate tudi prek svetovno znanega in 100% zanesljivega plačilnega sistema Paypal (več informacij na: www.paypal.com ).

STROŠKI POŠTNINE
Prodajalec je dolžan na podlagi naročila presoditi in zagotoviti čim nižje stroške pošiljanja
Kupec je dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:
– pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«
– pri naročilu blaga, ki skupna vsota presega 45 eur
– v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem
– v primeru, da želi kupec poravnati stroške pošiljanja po predračunu skupaj z računom za naročeno blago.

NAROČILO BLAGA
Kupec lahko želeno blago naroči po elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti.
Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju Naredimo.net.

POSTOPEK NAKUPA OZ. NAROČILA
Pred začetkom naročila se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik.
Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.
Koraki nakupa v košarici:

1.korak: Kupec med ponudbo spletne prodajalne izbere želene artikle in količino slednjih. Ko kupec želi zaključiti z naročilom in nadaljevati z naslednjim postopkom mora potrditi, da je seznanjen s pogoji naročanja v nasprotnem primeru ni mogoče nadaljevati na naslednji korak.
2.korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
3.korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila trgovec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti.
V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

DOBAVA BLAGA

Če je blago na zalogi, trgovec v roku nekaj delovnih dni (do največ 7 delovnih dni) blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Poleg blaga kupec prejme tudi račun in morebitna navodila v slovenskem jeziku in garancijski list.
V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.

Dostava se izvaja preko POŠTE SLOVENIJE.

* Rok dobave začne teči po prejetem plačilu.

Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti preko elektronske pošte.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 15-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, (na kontaktni e-naslov: info@modna.si) da odstopa od pogodbe ali naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.

Naslov za vračilo artiklov je NAREDIMO.NET, ŽLEBE 78, 1215 MEDVODE

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu ali da se količina ne ujema, je kupec dolžan poravnati nastalo škodo

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
– če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino)
– v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve
– v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list
V primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.

Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

VRAČILO KUPNINE
Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR-ja v najkasneje 30 dneh po prejemu artiklov. Gotovinskih vračil ne izvajamo.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

REKLAMACIJA

Če vaš izdelek ne deluje normalno, lahko uveljavljate reklamacijo. Pred oddajo reklamacijskega zapisnika priporočamo, da vašo težavo javite na enega od spodaj navedenih kontaktov za podporo in pomoč uporabnikom:
E-mail: info@modna.si
Vsi tehnični oz. pokvarljivi artikli imajo garancijo v primeru reklamacij. Reklamirani artikel mora imeti obvezno priložene vse dodatke in kose, ki ste jih prejeli ob nakupu, razen, če ni drugače dogovorjeno.

Artikel JE upravičen do garancijskega popravila/zamenjave z novim le v primerih “skritih” napak, ki nastanejo brez vpliva uporabnika.
Artikel NI upravičen do garancijskega popravila/zamenjave zaradi:

– neupoštevanja nasvetov za pravilno rabo artikla v priloženih navodilih za uporabo,
– malomarnega ravnanja z artiklom,
– fizičnega posega v izdelek, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
– fizičnih poškodb ali stika izdelka s tekočino,
– poteka garancijske dobe,
– predložene pomanjkljive dokumentacije (garancijski list, račun).

Svetujemo vam, da izdelek slikate, preden ga pošljete na reklamacijo.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!Prisrčno pozdravljeni v spletni trgovini modna.si.
Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine modna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

modna.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Naredimo.net ,v nadalnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Ob registraciji v sistem modna.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot so Akcijska ponudba in posebna ponudba. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.
Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu modna.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

CENE
Vse cene v spletni trgovini modna.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Podjetje Naredimo.net ni DDV zavezanec.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

NAČIN PLAČILA

Plačilo ob prevzemu/po povzetju

Po predračunu na transakcijski račun prodajalca

Blago lahko poravnate po predračunu, ki vam ga izda trgovec ali spletna trgovina na naš transakcijski račun.
Plačilo prek PayPal plačilnega sistema
Kupnino lahko plačate tudi prek svetovno znanega in 100% zanesljivega plačilnega sistema Paypal (več informacij na: www.paypal.com ).

STROŠKI POŠTNINE
Prodajalec je dolžan na podlagi naročila presoditi in zagotoviti čim nižje stroške pošiljanja
Kupec je dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:
– pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«
– pri naročilu blaga, ki skupna vsota presega 45 eur
– v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem
– v primeru, da želi kupec poravnati stroške pošiljanja po predračunu skupaj z računom za naročeno blago.

NAROČILO BLAGA
Kupec lahko želeno blago naroči po elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti.
Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju Naredimo.net.

POSTOPEK NAKUPA OZ. NAROČILA
Pred začetkom naročila se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik.
Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.
Koraki nakupa v košarici:

1.korak: Kupec med ponudbo spletne prodajalne izbere želene artikle in količino slednjih. Ko kupec želi zaključiti z naročilom in nadaljevati z naslednjim postopkom mora potrditi, da je seznanjen s pogoji naročanja v nasprotnem primeru ni mogoče nadaljevati na naslednji korak.
2.korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
3.korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila trgovec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti.
V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

DOBAVA BLAGA

Če je blago na zalogi, trgovec v roku nekaj delovnih dni (do največ 7 delovnih dni) blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Poleg blaga kupec prejme tudi račun in morebitna navodila v slovenskem jeziku in garancijski list.
V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.

Dostava se izvaja preko POŠTE SLOVENIJE.

* Rok dobave začne teči po prejetem plačilu.

Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti preko elektronske pošte.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 15-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, (na kontaktni e-naslov: info@modna.si) da odstopa od pogodbe ali naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.

Naslov za vračilo artiklov je NAREDIMO.NET, ŽLEBE 78, 1215 MEDVODE

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu ali da se količina ne ujema, je kupec dolžan poravnati nastalo škodo

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
– če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino)
– v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve
– v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list
V primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.

Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

VRAČILO KUPNINE
Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR-ja v najkasneje 30 dneh po prejemu artiklov. Gotovinskih vračil ne izvajamo.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

REKLAMACIJA

Če vaš izdelek ne deluje normalno, lahko uveljavljate reklamacijo. Pred oddajo reklamacijskega zapisnika priporočamo, da vašo težavo javite na enega od spodaj navedenih kontaktov za podporo in pomoč uporabnikom:
E-mail: info@modna.si
Vsi tehnični oz. pokvarljivi artikli imajo garancijo v primeru reklamacij. Reklamirani artikel mora imeti obvezno priložene vse dodatke in kose, ki ste jih prejeli ob nakupu, razen, če ni drugače dogovorjeno.

Artikel JE upravičen do garancijskega popravila/zamenjave z novim le v primerih “skritih” napak, ki nastanejo brez vpliva uporabnika.
Artikel NI upravičen do garancijskega popravila/zamenjave zaradi:

– neupoštevanja nasvetov za pravilno rabo artikla v priloženih navodilih za uporabo,
– malomarnega ravnanja z artiklom,
– fizičnega posega v izdelek, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
– fizičnih poškodb ali stika izdelka s tekočino,
– poteka garancijske dobe,
– predložene pomanjkljive dokumentacije (garancijski list, račun).

Svetujemo vam, da izdelek slikate, preden ga pošljete na reklamacijo.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!