Domov » Prehrana » 4 najboljši jutranji napitki za dober dan

4 najboljši jutranji napitki za dober dan

Prehrana
4 najboljši jutranji napitki za dober dan
📷 Unsplash

Določena hrana in napitki so izjemno koristni, če jih zaužiješ že navsezgodaj zjutraj, saj neizmerno izboljšajo tvoje počutje. Te zanima, kaj bi morala popiti za zajtrk (ali ob kateremkoli času dneva) za boljše razpoloženje?

1. Smoothie s temno listnato zelenjavo

Takšni smutiji so polni vitaminov, mineralov in popolnih beljakovin, zaradi katerih se boš tekom celega dneva počutila energično. Prav zato je uživanje zelenega smutija za zajtrk nekaj najboljšega, kar lahko narediš za svoje telo. Poleg tega pa je vitamin C močno vpleten v telesno proizvodnjo endorfinov, zelena listnata zelenjava, kakršna je špinača, pa je izjemen vir omenjenega vitamina. Povišaj ravni endorfinov z rednim uživanjem zelenih smutijev.

2. Konopljino mleko

Ko se počutiš potrto, se razlog za to dejansko skriva v pomanjkanju ključnih hranil. Konopljina semena so ena izmed najbolj popolnih hranilnih snovi na svetu, zato je jutranje uživanje konopljinega mleka odličen način za izboljšanje razpoloženja. Pomanjkanje aminokislin, B vitaminov ali magnezija ima lahko močne negativne učinke na tvoje vsakdanje počutje, konopljina semena pa so bogata z vsemi omenjenimi snovmi, poleg tega pa tudi z gama-linolensko kislino, ki pomaga uravnotežiti hormone in zmanjšuje simptome PMS-ja!

3. Zeleni matcha čaj

Ta energičen čaj si zelo enostavno narediš sama doma. Narejen je iz matcha zelenega čaja, ki postopoma sprošča aminokislino l-teanin in preprečuje hitre padce energije. L-teanin ne upočasni le sproščanja kofeina, ampak tudi izboljša tvoje počutje ter poveča ravni dopamina in serotonina, ki sta nevrotransmiterja sreče.
Preprosto zmešaj 1 čajno žličko matche v željeno količino vode in dodaj malo limoninega soka ter (manuka) medu.

4. Smoothie z visoko vsebnostjo folatov in antioksidantov

Ogromno študij je že pokazalo močno povezavo med zniževanjem homocisteina (aminokislina) in izboljšanim razpoloženjem. Zniževanje ravni homocisteina lahko dosežemo z uživanjem živil, ki so bogata s folati in antioksidanti. Zelena zelenjava in fižol sta primarna vira folne kisline, antioksidanti pa se nahajajo v jagodičevju, zeleni zelenjavi ter različnih zeliščih in začimbah. Eden od razlogov, da se počutimo čudovito, ko spijemo kozarec rdečega vina, je zaradi visokih ravni polifenolnih antioksidantov – temnejša vina (Malbec ali Cabernet) vsebujejo večji delež teh antioksidantov.