6 lepotnih in modnih znamk, ki so zdaj veganske in prijazne do živali
Kaj ti je najbolj pomembno pri določenem lepotnem izdelku ali modnem kosu? Večina ljubiteljev živali bo na to vprašanje odgovorila, da je vsekakor najbolj pomembno dejstvo, da znamka ne testira na živalih (cruelty-free). Kot razlaga PETA, “‘cruelty-free’ pomeni, da so bili izdelki narejeni brez krutega, arhaičnega testiranja na živalih”, v kolikor pa so izdelki veganski, to pomeni, da “so ‘cruelty-free’ ter tudi, da izdelek ne vsebuje nobene sestavine/surovine, pridobljene od živali”.
Mnoge znamke so se že pred časom odločile, da postanejo živalim prijazne, danes pa ti predstavljamo tiste, ki so takšno izjemno odločitev sprejele pred kratkim…
Ole Henriksen
Ole Henriksen, kozmetika za nego kože, ki je najbolj poznana po serumu Truth, se je nedavno pridružila PETinemu programu “Beauty Without Bunnies” (lepota brez zajčkov), zaradi česar bo vsekakor postala le še bolj priljubljena med kupci.
Michael Kors
Prejšnji mesec je priznani modni oblikovalec Michael Kors obljubil, da bo iz blagovne znamke izločil krzno. “Po srečanju s predstavniki organizacije PETA, leti neusmiljenih javnih protestov s strani organizacije PETA in več kot 150.000 elektronskih sporočil s strani podpornikov kot ste vi, je Michael Kors naznanil, da bo ne bo več uporabljaj krzna,” je sporočila PETA.
Kat Von D Beauty
Lepotni izdelki Kat Von D Beauty nikoli niso bili testirani na živalih, vendar pa niso bili vedno veganski. Zdaj pa je lepotna znamka zaprisegla, da bo izločila vse živalske sestavine iz svojih izdelkov. “Kot veganka in živalska aktivistka se Kat Von D zavzema za ustvarjanje vrhunskih lepotilnih izdelkov, ki so popolnoma brez živalskih sestavin in nikoli testirani na živalih,” navaja spletna stran Kat Von D.
Marc Jacobs Beauty
Marc Jacobs Beauty je še ena lepotna znamka, ki je ‘cruelty-free’ – ne testira na živalih, vendar pa zaenkrat še niso vsi izdelki znamke veganski – brez sestavin, pridobljenih od živali.
e.l.f. Cosmetics
Nedavno je znamka e.l.f. Cosmetics zamenjala materiale za svoje čopiče za ličenje, tako da je po novem znamka prijazna do živali in tudi veganska. “Ponosni smo, da se lahko pridružimo organizaciji PETA in naznanujemo, da so vsi e.l.f. čopiči za ličenje visoke kakovosti in ‘cruelty-free’,” je izjavila Erin Daley, podpredsednica podjetja e.l.f. “Naša poteza s 100% sintetičnimi čopiči je bila pravilna in resnično upamo, da bo tudi ostala lepotna industrija sledila našemu pristopu.”
Gucci
Lansko poletje, po desetletjih peticij PETE Gucciju, da naj opusti krzno v svojih modnih kosih, je ikonična italijanska znamka le uslišala njihove prošnje. “Danes se svet tako hitro spreminja, da sploh ni opcije, da se ne bi spremenil,” je izjavil direktor Gucci Marco Bizzarri. “Nismo popolni, vendar se trudimo biti vedno boljši v tem, kar počnemo.”
Te razveseljuje dejstvo, da vse več in več tako lepotnih kot modnih znamk postaja do živali prijaznih, veganskih in brez pravega krzna?