7 skrivnosti super produktivnih žensk
Oziroma, kako opraviti vse obveznosti!
Vsaka ima kakšno zavidanja vredno prijateljico, ki ji nekako uspeva narediti vse stvari, vendar nikoli nimaš občutka, da bi bila pod stresom. Je preprosto zelo produktivna oseba. In tudi ti si lahko, če upoštevaš teh 7 razkritih skrivnosti.
Nikoli ne delajo več opravil hkrati
Kot je pokazala raziskava opravljena na univerzi Stanford, ljudje, ki multitaskajo, nikoli ne posvečajo dovolj pozornosti, si ne zapomnijo stvari in prehajajo iz ene naloge na drugo tako dobro, kot tisti, ki najprej opravijo eno nalogo in se nato posvetijo drugi. Osredotoči se na eno opravilo, ga popolnoma zaključi in se šele nato posveti drugemu.
Pogosto rečejo “ne”
Ni lahko, ampak ko imaš že nešteto stvari, ki jih moraš narediti, preprosto moraš nekaterim reči “ne”. Gre za to, da poznaš svoje meje. Če veš, da te bo še ena dodatna naloga “potisnila čez rob”, jo vljudno a odločno zanikaj. Nikakor nočeš dati nesramen vtis, vendar pa se ne bi rada tudi preobremenila in ovirala svoj splošni napredek.
So strokovnjakinje pri dodeljevanju nalog
To lahko pomeni, da si s sosedo izmenjujeta sprehajanje psov (en dan ena, drug dan druga) ali pa da dodeliš del predstavitvene naloge tvoji kolegici na faksu, ki ima malenkost več časa kot ti. Prej, ko preneseš določene obveznosti, prej se boš lahko osredotočila na svoja najpomembnejša opravila.
Niso perfekcionistke
Produktivni ljudje cenijo dobro opravljeno delo, vendar niso obsedeni s tem, da bi moralo biti vse brezhibno in niti slučajno se ne ukvarjajo s podrobnostmi, ki bi upočasnile celoten proces. Pustijo, da se stvari odvijajo naprej, se učijo iz nepopolnosti in ustrezno prilagodijo rutino.
Poskrbijo same zase
Biti resnično produktivna pomeni, da moraš obvladovati ogromno stvari. Poskrbeti, da se dovolj naspiš ter živeti zdravo življenje, kar pomeni zdrava prehrana in redna telesna vadba. Poslušaj, kaj ti sporoča tvoje telo in vedno daj prednost svojemu zdravju in sreči.
Cenijo kakovost pred količino
Mislimo na kakovost in količino časa. Najbolj produktivna oseba v pisarni je lahko oseba, ki je tam prisotna najmanj časa. Ne gre za to, kako dolgo delaš, ampak koliko lahko narediš. Vedno imej v mislih, da imaš zelo malo časa za določeno nalogo in veliko hitreje boš zaključila opravilo.
Same definirajo svoj uspeh
Tako kot so produktivni ljudje niso perfekcionisti, prav tako se tudi ne primerjajo z drugimi. Za to je potrebno veliko preveč energije, ki jo potrebujejo za lastne zadolžitve. Zato raje skloni glavo, opravi svoje delo in se ne obremenjuj s tem, kaj počnejo drugi.