7 stvari, ki jih tvoj nadrejeni VEDNO opazi na tebi
Ne glede na to, na katerem področju delaš – zdravje, inženiring, mediji, izobraževanje, oblikovanje itd. – po vsej verjetnosti imaš svojega nadrejenega, ki te dnevno ocenjuje. In ne le tvoje delo.
Tvoj šef na tebi opazi številne stvari, ker je njegovo/njeno delo, da te opazuje. Ali ti je to všeč ali ne, to so stvari, ki jih ima konstantno pod drobnogledom.
1. Kako zgodaj prideš v službo
Prihajaš na delovno mesto ob 8-ih, 9-ih ali morda 10-ih? Različna delovna mesta različno zahtevajo prisotnost (nekatera delovna mesta sploh nimajo določenega časa prihoda), ampak če vsak dan prihajaš v službo ob 11:30 uri, potem zna biti to problem. Ugotovi, kdaj večina sodelavcev prihaja na delovno mesto in začni sama prihajati ob približno istem času.
2. …in kako pozno greš
Morda nimaš določeno, od kdaj do kdaj moraš biti prisotna na delovnem mestu, vendar razmisli o tem, kdaj vsak dan zapuščaš delovno mesto. Pred sodelavci? Za? Odvisno od dneva? Poskrbi za to, da nisi vsak dan prva zunaj pisarne!
3. Kako se oblačiš
Kako predstavljaš samo sebe je in vedno bo zelo pomembno na delovnem mestu. Upoštevati moraš dejstvo, da to, kje delaš, narekuje tvoj službeni kodeks oblačenja. Nekatere pisarne imajo zelo sproščeni kodeks, spet druge pa zahtevajo črne hlače na rob in blazerje. Zgleduj se po svojih sodelavcih in se čim bolj približaj načinu oblačenja večine.
4. Kako uporabljaš tehnologijo
Ali v službi opravljaš privatne klice? Svetujemo ti, da komunikacijsko tehnologijo v službi uporabljaš le za službene primere in omeji uporabo Facebooka!
5. Besede, ki jih uporabljaš
To je precej osnovna zadeva, vendar nikoli ne bi smela preklinjati ali grdo govoriti o nadrejenih v prisotnosti sodelavcev na ali izven delovnega mesta. Kaj hitro se lahko razve, kakšno mnenje oziroma besednjak imaš!
6. Ali si se vklopila v družbo
Se razumeš s svojimi sodelavci? Si se vklopila v družbo ali si bolj samosvoja? V kolikor si nova, se čim bolj pogosto odzovi na povabila za druženje in službene zabave, saj te bodo na ta način sodelavci najhitreje sprejeli medse. Tvoj nadrejeni si želi, da ste s sodelavci dobra ekipa.
7. Kako razpolagaš s svojim časom
In nenazadnje, ali znaš razpolagati s svojim časom? Ali učinkovito in pravočasno opravljaš naloge? Ali konstantno odlašaš s stvarmi? Pomembno je, da določiš prednostne naloge in jih vedno opraviš v časovnem roku. Konec koncev si tam zato, da delaš.