7 zanimivih dejstev o lepotni znamki Maybelline
Maybe she’s born with it, maybe it’s …
Maybelline je cenovno zelo ugodna znamka in prav zaradi tega zelo priljubljena med najstnicami. Po vsej verjetnosti je tudi tvojo lepotno poličko krasilo ogromno njenih izdelkov (zagotovo vsaj njihova najbolj znana maskara Maybelline Great Lash) in verjetno jo še zdaj, saj ima čudovite in kvalitetne izdelke. Ampak, koliko pa pravzaprav sploh veš o tej priljubljeni lepotni znamki? Sledi 7 zanimivih dejstev o Maybelline.
Prvi izdelek znamke Maybelline se je imenoval Lash-Brow-Ine.
Znamka Maybelline je začela bolj skromno. Leta 1915 je kemik in podjetnik Tom Lyle opazoval svojo sestro Mabel, kako si s kombinacijo vazelina in pepela poudarja in oblikuje svoje obrvi. Tom je dobil idejo in ustvaril podobno formulacijo za trepalnice in obrvi ter izdelek poimenoval ‘Lash-Brow-Ine’. Leta 1917 se je rodila Maybelline Cake maskara za vsak dan, leta 1923, ko je podjetje postajalo vedno bolj uspešno, pa so znamko poimenovali Maybelline, kar izhaja iz besed Mabel in Vaseline.
Maybelline za svoje obraze kampanij vedno najema znana imena.
Desetletja preden sta se v oglaševalskih kampanijah pojavili Gigi Hadid in Christy Turlington, je znamka za pomoč pri večji prepoznavnosti najemala igralke in modele, da bi ženske videle, kako nositi rdečo šminko in opazno obrobo okoli oči. V 20-ih so igralke, kot so Joan Crawford, Ethel Clayton, Jean Harlow in Natalie Moorhead predstavljale znamko, ki je zaradi vedno večjega uspeha in prepoznavnosti kaj kmalu lahko začela najemati uspešne zvezdnice, kot so Adriana Lima, Sarah Michelle Gellar, Josie Maran in Jourdan Dunn.
Maybelline je v lasti lepotne znamke L’Oreal.
Francosko podjetje je znamko Maybelline kupilo leta 1996. Ameriška znamka je izjemno pomagala L’Oreal-u, da je postalo eno izmed najbolj uspešnih lepotnih znamk na svetu. Forbes je podjetje L’Oreal uvrstil med top 3 lepotne znamke na svetu, saj je bila leta 2012 njena vrednost ocenjena na 7,7 milijarde dolarjev.
Maybelline Great Lash maskara je ostala zvesta svoji embalaži.
Maybelline je ena izmed najbolj znanih in cenjenih blagovnih znamk prav zaradi njihovih maskar, prvo ‘Great Lash’ pa so ustvarili leta 1971 in vsako leto prodajo preko 20 milijonov tubic. Že vsa leta je prepoznavna po svoji rozasto-zeleni embalaži, ki je vsa ta desetletja ostala bolj ali manj enaka.
Great Saturdays start with great lashes. #greatlash
A photo posted by Maybelline New York (@maybelline) on
Balzami Baby Lips so doživeli neizmeren uspeh.
Ena izmed najuspešnejših izdelkov znamke Maybelline ti nudi intenzivno hidracijo in nežno obarva ustnice. Vsakih 15 sekund se po svetu proda 7 balzamov Maybelline Baby Lips.
Njihovi informativni ‘makeup’ videi ti pomagajo na poti do lepotne gurujke.
Veliko več, kot samo spisek njihovih izdelkov, boš našla na Maybellinovi spletni strani. Lepotni videi prikazujejo zakulisje Fashion Week-ov, snemanja reklam in čudovite lepotne nasvete njihovih strokovnjakov. Izbiraš lahko med različnimi zahtevnostmi (preprosto, normalno, napredno), kaj si želiš poudariti na obrazu in celo glede na priložnost – vse od naravnega dnevnega ličenja, služebenega pa do nasvetov za poročno ličenje.
“The Maybelline Story” je zelo uspešna knjiga.
Bi rada izvedela vse o družini, ki je začela to lepotno revolucijo? “The Maybelline Story: And the Spirited Family Dynasty Behind It” knjigo sta napisali Sharrie Williams in Bettie Youngs, v knjigi pa boš izvedela vse o Tom-u Lyle-u Williams-u, njegovi ženi Evelyn in njegovi sestri Mabel ter tudi, kako so majhno družinsko podjetje spremenili v lepotnega velikana.