fbpx

Čakanja je končno konec! Izšla kolekcija Rabanne H&M

Praznovanje gibanja, radikalne izdelave in lahkotnega glamurja.

Čakanja je končno konec: novo oblikovalsko sodelovanje dveh modnih znamk je bilo lansirano danes, 9. novembra na hm.com. Rabanne H&M se spogleduje s fantazijo, pleše skozi desetletja in sanja o prihodnosti. Kolekcija združuje brezskrbno razkošje sedemdesetih let prejšnjega stoletja, optimistični futurizem Rabanna in pridih retro nagnjene romantike, kanalizira sodobno vizijo dostopnega bogastva, veselja in samozavesti, so o kolekciji zapisali na spletni strani H&M.

Rabanne je na modno sceno potisnil provokativen, nepričakovan slog, odkar jo je leta 1966 ustanovil g. Paco Rabanne. Julien Dossena, kreativni direktor hiše, še naprej ohranja sloves blagovne znamke po izzivanju statusa quo. Z obrtniško natančnostjo in dinamičnim pristopom je Dossena na novo zamislil Rabanne za novo generacijo, medtem ko še naprej črpa navdih iz njegove ikonoklastične preteklosti. S sodelovanjem Rabanne H&M odpira blagovno znamko in jo dela bolj dostopno brez ogrožanja kakovosti ali ustvarjalnosti.

Oboževalci Rabanna bodo deležni obilice značilnega kovinskega razkošja hiše, a kolekcija gleda tudi v nove smeri. Kolekcija na primer vsebuje do tal segajočo obleko iz večplastnega šifona okrašena s kristali, obleko z bogatim cvetličnim žakarskim izrezom, strukturirana volnena zunanja oblačila, elegantno drapirane ločene pletenine iz džersija in veliko leopardjega potiska – resnično nekaj, kar lahko vsak obleče na zabavo, so še dodali pri H&M.