Gwyneth Paltrow postala obraz tehnološkega podjetja, ujetega v Coldplay afero

V svetu tehnologije in zvezdništva se ne zgodi pogosto, da se združita v tako nenavadni zgodbi, kot se je zgodila podjetju Astronomer. Ta ameriški tehnološki startup, specializiran za podatkovno infrastrukturo in znan predvsem po svoji povezavi z Apache Airflow-om, se je nedavno znašel v središču internetne drame in se odzval na najbolj nepričakovan možen način.

Kaj se je zgodilo? Na enem od poletnih koncertov skupine Coldplay je kamera na velikem zaslonu ujela precej intimen trenutek – izvršni direktor podjetja Astronomer, Andy Byron, je v prvi vrsti objemal svojo sodelavko Kristin Cabot. Nič posebnega, če ne bi bila oba zaročena z drugimi ljudmi. Posnetek se je hitro razširil po spletu in sprožil val kritik ter meme-jev. Oba, Andy in Kristin, sta kasneje dala odpoved.

Preberi si tudi:
Dramatični incident na koncertu Coldplay: "Upam, da nismo naredili kaj slabega" - Modna.si

Dramatični incident na koncertu Coldplay: “Upam, da nismo naredili kaj slabega”

Na koncertu skupine Coldplay v Massachusettsu 16. julija se je zgodil pripetljaj, ki je najprej sprožil smeh, nato pa val zadrege in obžalovanja. Med “Kiss Cam” segmentom, ko…

A podjetje ni ostalo v defenzivi.

Astronomer je presenetil spletno javnost s posnetkom, ki bi ga lahko uvrstili med najbolj bizarne, a hkrati najbolj učinkovite PR poteze leta. V glavni vlogi? Gwyneth Paltrow, igralka, podjetnica in, ironično, bivša žena Chrisa Martina, pevca skupine Coldplay.

V posnetku Gwyneth nosi modro srajco, sedi v svetlem pisarniškem okolju in z ironičnim nasmeškom govori v imenu več kot 300 zaposlenih podjetja. “Hvala za izkazano zanimanje,” pove z rahlo sarkastičnim tonom. Ko začne odgovarjati na domnevna vprašanja zmedenih uporabnikov, kot je na primer: “O moj bog! Kaj za vraga…” – jih mirno prekine z odgovorom: “Ja, res smo vrhunski ponudnik za Apache Airflow.”

Video spremlja nežna korporativna glasba in samoironičen ton, ki je naletel na izjemno pozitiven odziv. Uporabniki spleta so pohvalili podjetje za izviren in humorističen pristop h kriznemu komuniciranju, medtem ko je marketinška ekipa Astronomerja požela aplavz zaradi poguma in kreativnosti.

Zgodba Astronomerja je šolski primer, kako se lahko potencialno uničujoč PR škandal obrne v svojo korist, če se ga lotiš pametno, drzno in z dobrim smislom za humor. Povezava z Gwyneth, ki je simbolično povezana tako s Coldplayem kot z javnim nastopanjem, je bila več kot učinkovita in briljantna.

Čeprav bo čas pokazal, kako se bo podjetje dolgoročno izvleklo iz sence škandala, pa jim je za zdaj uspelo nekaj, kar v svetu tehnologije redko vidimo: da o Astronomerju govori ves internet in to z nasmehom.