fbpx

H&M naznanil lansiranje cenovno dostopne luksuzne znamke

Prodajne police bo ugledala v začetku leta 2018!

Priljubljena znamka cenovno ugodnih oblačil H&M v svojo zbirko dodaja še eno modno znamko namenjeno milenijcem. Po le nekaj mesecih, ko je H&M lansiral Arket, ki je osredotočen na klasične kose oblačil, so zdaj pri znamki razkrili, da bodo v začetku leta 2018 lansirali še eno znamko z imenom Nyden. Ime je kombinacija dve švedskih besed, ki pomenita “novo” in “to”.

Znamko Nyden bo vodil Oscar Olsson, ki pri H&M-u dela že od leta 2013 – zadnjih nekaj let je s svojo ekipo s pomočjo socioloških tržnih raziskav in psihologije preučeval prihodnost mode in kako bodo ljudje kupovali v prihodnjih letih. Nyden je rezultat njihovih ugotovitev.

Za razliko od številnih drugih blagovnih znamk namenjenih milenijcem, Nyden ne bo spremljal trendov in ne bo sledil tradicionalnemu modnemu koledarju. Oblačila, ki jih bodo lansirali pri tej “cenovno dostopni lukszni znamki” bodo na voljo v omejenih količinah, poleg tega pa se bodo tudi cene zelo razlikovale od artikla do artikla.

A post shared by /Nyden (@wearenyden) on


Pri ustvarjanju prve kolekcije oblačil bosta sodelovala Noomi Rapace in tattoo umetnik Doctor Woo. Oblačila znamke Nyden bodo na voljo le v spletni trgovini in na “pop-up” dogodkih.