fbpx

Je Kourtney Kardashian res skopirala znamko od TE zvezdnice?

Kourtney Kardashian ima marca 2019 svojo lepotno in lifestyle znamko Poosh, za katero pa nekateri pravijo, da je čista kopija znamke goop, ki jo je Gwyneth Paltrow lansirala septembra 2008.

Gwyneth se je zdaj odločila, da špekulacijam o tem, da je “razburjena”, ker jo je Kourtney “kopirala”, naredi dokončno konec.

Na Instagramu je 49-letna igralka odgovarjala na vprašanja in zavrnila špekulacije.

“Ta ideja, da morajo biti ženske v konkurenci, je dediščina patriarhata,” je zapisala Gwyneth. “Vsaka ženska ima prostor, da izpolni svoje sanje.”

Gwyneth je v nadaljevanju priznala, da vidi, od kje prihaja ta konkurenčnost.

“Pred leti sem postala žrtev takšnega razmišljanja, zato razumem, iz kje izvira,” je pojasnila Gwyneth. “Zdaj sem tako vesela, ko vidim nova podjetja za dobro počutje. Za vse nas je prostor.”

Dodala je tudi: “@KourtneyKardash je zares dobra oseba.”