Kako ‘Kardashian učinek’ vpliva na prodajo maskar za trepalnice
Številke že nekaj let kažejo, da umetne trepalnice in podaljški škodijo prodaji maskar, saj se ženske vse bolj odločajo za trajnejšo možnost. Strokovnjaki pravijo, da je to zasluga kombinacije tega, da so umetne trepalnice postale poceni, dostopne in konstantno opazne na članicah Kardashian-Jenner družine. Polega tega pa so podaljšane trepalnice zelo priročne, saj lahko z njimi plavaš, delaš vročo jogo, greš na plažo in vse to povsem brez skrbi.
“Kim je ena od največjih lepotnih vplivnic na svetu,” je za CNN povedal Kimin osebni umetnik ličenja Mario Dedivanović. “Je ena izmed najbolj iskanih ljudi in ženske svoje navdihe za ličenje črpajo od nje.”
Mario – ki se ponaša s 7,4 milijona sledilci na Instagramu – potrjuje, da na Kim redno uporablja umetne trepalnice, čeprav ostaja ljubitelj maskare.
“Maskara nikoli ne bo šla v pozabo, podaljški trepalnic pa so za ženske zdaj lažja izbira zaradi hitrega življenjskega sloga,” je še povedal in dodal, da maskare ne bi smeli uporabljati, če si podaljšamo trepalnice.
Nedavne kozmetične linije slavnih, vključno s Kylie Cosmetics od Kylie Jenner, Fenty Beauty od Rihanne in Haus Laboratories od Lady Gaga, so bile vse lansirane brez maskare, medtem ko se je prodaja umetnih trepalnic (in z njimi povezanimi izdelki, kot so kompleti, lepila in aplikatorji) od leta 2016 zvišala za 82 odstotkov s 313 milijoni dolarjev letne prodaje. Prodaja maskare pa je na drugi strani upadla za 7 odstotkov.