Kako organizirati pisalno mizo za maksimalno produktivnost

Se tudi ti vsako jutro, ko zagledaš svojo pisalno mizo, kar zgroziš nad tem, kako zelo neurejena je? Če je odgovor da, potem je prišel skrajni čas, da jo spraviš v red in novo leto začneš maksimalno organizirana in maksimalno produktivna. Ne veš, kje začeti? V nadaljevanju boš odkrila nekaj izjemno koristnih napotkov…

1. Znebi se stvari, ki jih ne potrebuješ. Vzemi si nekaj časa le za čiščenje pisalne mize. Svetujemo ti, da vzameš vse stvari iz predalov in jih položiš na mizo ali prazno površino. Najprej očisti vse predale nato po začni s pregledovanjem predmetov. Česarkoli ne rabiš več, takoj zavrzi, saj ti le zavzemajo prostor.

2. Za vsako stvar najdi svoj prostor. Na mizi bi morala imeti po generalnem čiščenju le še osnovne potrebščine. Zdaj je čas, da ugotoviš, kako uporabljaš svojo pisalno mizo in kaj dejansko najbolj potrebuješ. Zelo pomembno je, da na mizi nimaš preveč stvari, ampak le najnujnejše, ostale pa hraniš v predalih.

3. Organiziraj pisalno mizo tako, kot tebi najbolj ustreza. Na primer, računalnik ali ‘laptop’ potrebuješ vsak dan, zato naj bo na sredini mize, ostale pripomočke (miška, tipkovnica, stojalo za svinčnike, tiskalnik,…) pa razporedi okoli njega. Stvari, ki jih ne potrebuješ vsak dan, shranjuj v predalih ali na policah.