Kiehl’s praznuje 170 let delovanja!
Kiehl’s, ustanovljen leta 1851, je priznana znamka kakovostnih izdelkov za nego kože, ki letos praznuje velikih 170 let obstoja. Družina ustanovitelja podjetja Kiehl’s, ki je bil na začetku majhna lekarna v newyorški četrti East Village, je za svoje poslanstvo izbrala nudenje po meri prilagojenih storitev in izdelkov za nego kože. Že takrat so kombinirali najnaprednejšo tehnologijo in edinstvene, učinkovite sestavine za izboljšanje zdravja in videza kože. Skozi leta je Kiehl’s ostal zvest svojemu poslanstvu in še danes na prvo mesto vedno postavlja izkušnje kupcev.
Ko gre za storitve, Kiehl’sova tradicija vključuje preseganje pričakovanj in spreminjanje vsake interakcije s kupci v interaktivno izkušnjo, prilagojeno edinstvenim potrebam kože posamezne osebe. Irving Morse, sorodnik ustanovitelja prve lekarne Kiehl’s, je v zgodnjih letih 20. stoletja še posebej cenil interakcijo s svojimi kupci in jih spodbujal, naj pred nakupom preizkusijo njegove ročno izdelane pripravke. Od tu tudi izvira še danes veljavno Kiehl’sovo načelo »preizkusi, preden kupiš« – skladno s katerim je vsak obiskovalec Kiehl‘sa deležen po meri prilagojene storitve in vzorčkov priporočenih izdelkov.
Globalni vodja za izobraževanja in uporabniške izkušnje Kiehl’sa, Cammie Cannella, pojasnjuje: »Skozi desetletja so Kiehl‘sove storitve ostale zasnovane na izobraževanju, saj lahko vsak kupec, ki nas obišče, pričakuje po meri prilagojeno svetovanje, priporočila izdelkov ter ustrezne vzorčke. Skrbimo za pomoč kupcem, saj jim želimo pomagati razumeti edinstvene potrebe njihove kože in najti izdelke, formule in rutine, ki jim bodo najbolj koristile.«
Danes se je čarovnija, imenovana »Kiehl’sova izkušnja«, razširila po vsem svetu in še naprej navdušuje z visokokakovostnimi formulami in največjo strokovnostjo na področju nege kože. Da bi proslavili dediščino dolgoletne predanosti Kiehl‘sovim osnovnim vrednotam, ponosno predstavljamo dve kolekciji v omejeni izdaji: klasično kolekcijo ekskluzivnih izdaj kultnih formul, ki vključuje Kiehl‘sove najbolj znane izdelke, in prvič doslej kolekcijo, navdihnjeno s Kiehl‘sovo zgodovino, ki jo sestavljata dve posebni formuli, navdihnjeni z arhivi Kiehl‘sovih začetkov.
Kolekcija ekskluzivnih izdaj kultnih formul
Ob tej pomembni 170. obletnici na trg postavljamo kolekcijo ekskluzivnih izdaj kultnih formul, ki so na voljo v čudovitem stekleno belem pakiranju z zlatimi detajli. Gre za najbolj priljubljene in najbolj prodajane Kiehl‘sove izdelke vseh časov: Midnight Recovery Concentrate, Ultra Facial Cream, Calendula Herbal-Extract Toner in Creamy Eye Treatment with Avocado.
Kolekcija, navdihnjena s Kiehl‘sovo zgodovino
Kiehl’s se je prvič podal globoko v svoj arhiv najljubših formul in izbrskal dva zgodovinska izdelka iz prejšnjih desetletij. Skrbno izbrana za počastitev lepotnih trendov, ki so revolucionizirali prejšnja obdobja, je kolekcija, navdihnjena s Kiehl‘sovo zgodovino, na novo zasnovana za sodobnega poznavalca nege kože.
Essence Oils in Love-Luring, Fortune Seeking and Jinx-Removing
Leta 1921 je g. Irvin Morse po prevzemu lekarne zasnoval prvo linijo dišav. Poleg legendarnega izdelka Original Musk Oil, ki je hitro požel slavo in postal prepoznavna Kiehl‘sova dišava, je g. Morse ponujal tudi več kot 120 eteričnih olj, ki so se uporabljala kot osebni vonji. Navdihnjeni s tinkturami za »privlačenje sreče«, po katerih so bile takrat prepoznavne, smo na Kiehl‘sove police vrnili tri očarljive dišave:
- Love-Lurring Essence Oil – za večjo privlačnost je ta sofisticirana cvetlična dišava »ljubezenski napoj« sodobnega časa. Polna cvetlična aroma je obogatena z jasminom, vrtnico in ylang-ylangom.
- Fortune-Seeking Essence Oil – za tiste, ki potrebujejo malce sreče. Lahka, sveža dišava, obogatena z notami citrusov in belega čaja.
- Jinx-Removing Essence Oil – ta edinstvena aroma, navdihnjena s podobnimi pripravki iz 20. let prejšnjega stoletja (kot sta Money-Drawing Oil za privlačenje denarja in Success Powder – prah uspeha), je ustvarjena za tiste, ki iščejo nove začetke in osebno svobodo. Topla, čutna dišava, obogatena z vetiverjem in sandalovino
Heritage French Rosewater Toner
Šestdeseta so zaznamovala novo obdobje nege kože in proslavila začetek uporabe rutine v nekaj korakih. Kupci so zahtevali izdelke, ki so dekadentni in luksuzni, s katerimi bi se lahko negovali doma in uživali v trenutkih zase. Nova, osvežena formula Heritage French Rosewater Toner, navdihnjena s kolekcijo Kiehl’sovih tonerjev z rožno vodo iz 60. let prejšnjega stoletja, je obogatena z rožno vodo in celimi, ročno nabranimi cvetnimi lističi turških vrtnic iz obnovljivih virov. Ta nežni toner z lahkotnim in svežim vonjem navlaži in povrne koži ravnovesje ter jo zgladi in zmehča – kot da bi se dotikali cvetnih lističev.
Nova kolekcija je dostopna v Kiehl‘sovi trgovini v nakupovalni hiši Maxi Ljubljana, vključuje pa:
- Essence Oils (10 ml) – 34,00 €
- Heritage French Rosewater Toner (230 ml) – 45,00 €
- Midnight Recovery Concentrate (50 ml) – 69,00 €
- Ultra Facial Cream (50 ml) – 31,00 €
- Calendula Herbal-Extract Toner (230 ml) – 38,00 €
- Creamy Eye Treatment with Avocado (14 ml) – 31,00 €