Domov » Prehrana & Recepti » Kuhamo zdravo: Najlažje pirine tortilje

Kuhamo zdravo: Najlažje pirine tortilje

Prehrana & ReceptiRecepti
Kuhamo zdravo: Najlažje pirine tortilje
📷

V zelo kratkem času imaš lahko na mizi sveže, veganske, upogljive pirine tortilje, narejene iz samo petih sestavin!

Pirine tortilje

Sestavine (za 6 velikih ali 8 majhnih):

  • 2 skodelici + 2 jedilni žlici pirine moke (svetle ali temne)
  • 1/2 čajne žličke mlete soli (himalajske ali morske)
  • 1/2 čajne žličke sode bikarbone
  • 3/4 skodelice skoraj vrele vode
  • 1 jedilna žlica ekstra deviškega oljčnega olja

Priprava:

1. V večji skledi zmešaj skupaj moko, sol in sodo bikarbono.
2. Vmešaj vročo vodo in olje in mešaj, dokler se testo ne sprime skupaj.
3. Zamesi testo z rokami in vsake toliko časa posipaj malo moke na dno posode, če je testo še vedno premokro.
4. Testo oblikuj v kepo in položi v skledo. Pokrij ga s kuhinjsko krpo, da se ne izsuši.
5. Na srednjem ognju segrej večjo ponev.
6. Vzemi malo večji kos, kot je golf žogica, ga oblikuj v kroglico in potresi z malo pirine moke.
7. Z valarjem na pomokani površini razvaljaj kroglico v zelo tanko tortiljo. Ne skrbi, če ti ni uspelo narediti popolnega kroga. Po eni strani tortilje pokapaj malo oljčnega olja in ga z dlanmi razmaži po celotni površini.
8. Položi tortiljo v vročo ponev z naoljeno stranjo navzdol. Peci na srednjem ognju približbo 30 sekund, nato jih obrni in ponovno peci 30 sekund. Če jih boš predolgo pekla se bodo tortilje izsušile in začele pokati.
9. Pečene tortilje položi na krožnik in jih pokrij s kuhinjsko krpo, da preprečiš sušenje.
10. Tortilje, ki ti ostanejo, na krožniku pokrij z vlažno papirnato brisačko in nato še s plastično prozorno folijo ter postavi v hladilnik.

(Slike: ohsheglows)