fbpx

Kylie Jenner in Kim Kardashian poskušata nazaj kupiti deleže v svojih podjetjih

Pred skoraj štirimi leti je Kylie Jenner postala milijarderka, ko je prodala 51 % svojega podjetja Kylie Cosmetics za 600 milijonov dolarjev. Zmagovalni dražitelj Coty Inc. je del nemškega konglomerata JAB, ki ima v lasti znamke Krispy Kreme, Einstein Bagels, Peet’s Coffee & Tea, Panera Bread ter še več drugih podjetij s hrano in pijačo ter potrošniškega blaga. Leta 2020 pa je Coty tudi tudi najavil, da prevzema 20-odstotni delež, vreden 200 milijonov dolarjev, v liniji izdelkov za nego kože Kim Kardashian, ki se je takrat še imenovala KKW Beauty, leta 2021 pa se je preimenovala v SKKN by Kim.

Pred štirimi leti je bila Kylie Cosmetics ocenjena na približno 1,2 milijarde dolarjev, vendar pa od nakupa dalje izgleda, da se nihče ne more zediniti glede vrednotenja podjetja. Zdaj Kylie in Kim začenjata pogovore, da bi poskusili odkupiti deleže podjetij, ki sta jih prodali, čeprav se zdi, da nobena od njiju ni kaj blizu sklenitvi dogovora, piše Celebrity Net Worth.

Kylie in Kim sta nezadovoljni s tem, kako Coty vodi posel. Julija je Coty povedal vlagateljem, da se je prodaja ličil pri Kylie Cosmetics povečala za dvomestni odstotek glede na prejšnjega četrtletja zahvaljujoč širši distribuciji in novi maskari Kylash.

Delnice Cotyja so se letos vztrajno povečevale, podjetje še naprej širi obe blagovni znamki na globalno raven. Niti Kylie niti Kim nista komentirali, česa konkretno ne odobravata v smeri podjetja, a ker sta njuni imeni še vedno povezani s podjetjem, želita zaščititi svoji osebni znamki.

Kim bo morda malo lažje, saj ni prodala večinskega deleža, Kylie pa se je odrekla večinskemu nadzoru nad Kylie Cosmetics, kar bi lahko bila težja pot. Kylie Cosmetics je bil med prvo prodajo sicer precenjen, zaradi česar bi bil 51-odstotni delež danes morda vreden manj kot leta 2019.