fbpx

LADIES FIRST! ANSWEAR za dan žena podarja kar 23-odstotni popust

Ob prihajajočem dnevu žena Answear že drugič uvaja popust, s katerim želi simbolično odpraviti razliko v zaslužku med ženskami in moškimi. Od 1. do 11. marca lahko izbrane ženske in otroške izdelke kupite s 23-odstotnim popustom, medtem ko so moški izdelki “le” 10 odstotkov cenejši.

Se vam zdi nepravično?

Razlika v posebnem promocijskem popustu – 13 odstotkov pri izbranih ponudbah – odraža razlike v plačilu med spoloma v Evropski uniji. Gre za sklicevanje na dejansko razliko v plačah. V številnih državah ženske še vedno zaslužijo manj, saj je povprečna razlika v plačah med spoloma 13 odstotkov*.

Razlika v posebnem promocijskem popustu odraža razlike v plačilu med spoloma v Evropski uniji. - Modna.si
Razlika v posebnem promocijskem popustu odraža razlike v plačilu med spoloma v Evropski uniji.

Akcija je empatičen izraz podpore in opozarja na neenakosti, s katerimi se ženske soočajo v svojem poklicnem življenju, hkrati pa je povod za širše ukrepanje in razpravo v javnem prostoru.

Tako kot pred letom dni, ko se je akcija prvič začela, se Answear zavzema za boj proti diskriminaciji, saj je ena od njegovih vrednot prizadevanje za enakost. Blagovna znamka verjame, da lahko s skupnimi močmi gradimo pravičnejšo družbo.

Prihajajoči dan žena je odlična priložnost, da nas spomni na obstoječe plačne neenakosti. Čeprav ženske dosegajo višjo izobrazbo, so visoko usposobljene in delajo enako trdo kot moški, so razlike v plačah ovira, ki preprečuje popoln razvoj in negativno vpliva na življenje številnih žensk. Plačna vrzel je problem, ki vključuje neenako plačilo med moškimi in ženskami na enakih delovnih mestih in pri enakem delu.

Do 11. marca lahko izbrane ženske in otroške izdelke kupite s 23-odstotnim popustom. - Modna.si
Do 11. marca lahko izbrane ženske in otroške izdelke kupite s 23-odstotnim popustom.

Pomembno je, da ima družba Answear v svojih strukturah politiko enakosti. V podjetju, kjer so zaposlene večinoma ženske (tudi na vodilnih položajih), odločitve o plačilu temeljijo na kvalifikacijah, izkušnjah in zavzetosti, ne pa na spolu zaposlenega. Notranje revizije potrjujejo primerljivost plač žensk in moških za podobna delovna mesta, kar dokazuje zavezanost blagovne znamke k odpravi vseh oblik diskriminacije.