Lepotna znamka Blake Lively v le enem tednu naredila 16 milijonov dolarjev prometa!
Launchmetrics je v sredo, 7. avgusta razkril, da je znamka za nego las Blake Lively v le enem tednu ustvarila kar 16 milijonov dolarjev prometa. MIV je lastniška metrika, ki pripisuje resnično denarno vrednost tržnim strategijam v tiskanih, spletnih in družbenih medijih, da se izračuna donosnost naložbe.
Blake je lansiranje Blake Brown Beauty naznanila na Instagramu 31. julija. Njena blagovna znamka uvaja rutino, ki poenostavlja postopek nege las, saj odpravlja potrebo po balzamu.
Preberi si tudi:
Tudi igralka Blake Lively vstopa v svet kozmetike
Natančneje, v svet lasne kozmetike! Blake Lively je razkrila navdušujočo novico o lansiranju svoje linije Blake Brown Beauty. “Vse odkar sem bila otrok, skozi adolescenco, zgodnjo odraslo dobo,…
Igralka se s tem pridružuje številnim drugim slavnim osebam na področju nege las: Beyoncé je februarja predstavila svojo linijo Cécred, Rihanna pa je junija razširila svoj Fenty Beauty imperij in predstavila Fenty Hair.