Domov » FIT » Maščoba na predelu trebuha: Katere vaje sploh delujejo?

Maščoba na predelu trebuha: Katere vaje sploh delujejo?

FITLepota & zdravje
Maščoba na predelu trebuha: Katere vaje sploh delujejo?
📷 Profimedia

Strokovnjakinja za fitnes razkrila, kako najlažje izgubiti maščobo na predelu trebuha…

Maščoba na predelu trebuha zelo verjetno moti večino med nami in to ne le zato, ker bi rade bolj enostavno zapele svoje najljubše kavbojke. Dokazano je že bilo, da maščoba v osrednjem delu telesa prispeva k številnim zdravstvenim težavam, od sladkorne bolezni tipa II do bolezni srca.

Če si že kdaj poskušala izgubiti maščobo na predelu trebuha, potem veš, kako zelo težavno je. Ampak, vsekakor ni nemogoče! Te zanima, kako se (za vedno) znebiti ljubezenskih ročk? Osebna trenerka Hannah Bright je razkrila, kako se vsega skupaj lotiti in katere vaje sploh pomagajo.

 

Ti vaje za trebuh pomagajo izgubiti maščobo na tem predelu?

“Na žalost, ne,” pravi Hannah. “Ne moreš izbirati, na katerem predelu bi rada izgubila maščobo.” Ampak, nikar še ne obupaj…

“Targetirane vaje lahko pomagajo izklesati tvoje trebušne mišice,” nadaljuje Hannah. “Izguba maščobe na predelu trebuha se bo zgodila le s kombinacijo zdrave prehrane in telovadbe, vendar pa lahko izklesaš trebušne mišice s specifičnimi vajami.”

So trebušnjaki najboljša vaja za trebušne mišice?

Če si tudi ti mislila, da so trebušnjaki najboljša vaje za raven trebuh, potem pomisli še enkrat. “Trebušnjaki so odlična vaja, ampak le če se jih izvaja pravilno,” opozarja Hannah. “Ne bi pa rekla, da so ravno najboljša vaja za tvoj trebuh.”

 

Katere so najboljše vaje za toniranje trebuha?

Glede na to, da trebušnjaki niso rešitev za raven trebuh, ti v nadaljevanju predstavljamo dve najboljši vaji, po mnenju Hannah, za izklesane trebušne mišice ter kako ju pravilno izvedeš.

Plank

1. Postavi se v pozo za sklece, s podlaktmi na tleh.
2. Komolci morajo biti navpično pod rameni.
3. Prsti na nogah morajo biti na tleh.
4. Dvigni trup in ustvari čvrsto, ravno linijo od glave do prstov.
5. Drži pozo vsaj 60 sekund.

Ležeči dvig nog

1. Vleži se na hrbet z nogami ravno na tleh.
2. Položi roki pod glutealne mišice.
3. Aktiviraj osrednji del trebuha, hrbet pritiskaj ob tla in sočasno dvigni nogi do kota 90°.
4. Počasi spuščaj nogi v začetni položaj. Ponovi 20-krat oziroma tolikokrat, da te začnejo peči trebušne mišice.

 

Katera je najboljša vaja za kurjenje trebušne maščobe?

Torej, zdaj vemo, da vaje za toniranje ne bodo najbolj pomagale pri kurjenju maščobe na osrednjem delu, ampak, kaj pa bi potem dejansko morali delati? Kot pravi Hannah, je treba pospešiti srčni utrip.

“Kardio – kakršna sta tek in skakanje – pomagata kuriti telesno maščobo po celem telesu, torej tudi na predelu trebuha. Sama imam najraje počepe s skokom, vojaške sklece in ‘mountain climber’ (talno plezanje).

Kako kuriti trebušno maščobo s prehrano?

“Trebušne mišice so narejene v kuhinji!” pravi Hannah. “Poskusi uživati hranilno, visoko kakovostno hrano, hkrati pa zmanjšaj vnos predelanih živil.”

In katera živila bi morala jesti za raven trebuh? “Obroki bi morali vsebovati vir beljakovin, kot je pusto meso ali riba, poleg tega pa tudi raznoliko zelenjavo skupaj s kompleksnimi ogljikovimi hidrati,” svetuje Hannah. “Lahko poskusiš rjavi riž, sladek krompir, polnozrnati kruh, ovsene kosmiče in mladi krompir.”

Poleg tega pa Hannah priporoča tudi, da na dan ne zaužiješ več kot 1400 kalorij (če nisi ravno zelo aktivne sorte) ter da povečaš vnos vode in zmanjšaš uživanje alkohola.