Naravna kozmetika NANU prejela kar šest nagrad na ‘Beauty Shortlist Awards’
NANU je edina slovenska blagovna znamka, ki je na ‘Beauty Shortlist Awards 2024’ prepričala s kar šestimi naravnimi kozmetičnimi izdelki, in to v kategoriji ‘Editor`s Choice’!
Nuša Marinc, formulatorka in ustanoviteljica naravne kozmetične linije NANU, je nadvse počaščena, da so njen trud pri razvoju aktivne naravne kozmetike, namenjeno zreli ženski koži, že tretje leto zapored prepoznali pri Beauty Shortlist Awards 2024 in NANU, kot edini slovenski blagovni znamki, namenili kar šest nagrad v kategoriji ‘Editor`s Choice’.
Po tem, ko je že v čisto prvem letu sodelovanja na natečaju ‘Beauty Shortlist Awards’ strokovno žirijo prepričal NANU luksuzni antioksidacijski pomlajevalni oljni serum, ki je takrat s strani prejel nagrado ‘Editor’s Choice’, in po tem, ko so lani podeljevalce te prestižne nagrade prepričali kar štirje (od petih poslanih) izdelkov NANU, je letos v imenitni družbi zmagovalcev – in to v kategoriji Editor`s Choice – pristalo kar šest izdelkov slovenske butične linije naravne kozmetike NANU, in sicer (1) Nanu vlažilni serum za obraz s hialuronsko kislino, peptidi in papajo, (2) antioksidativna krema z vitaminom C in bakuči oljem, (3) antioksidativni oljni serum z vitaminom tetra C in astaksantinom, (4) intenzivni vlažilni fluid z niacinamidom in gotu kolo, (5) nežno čistilno mleko z ginsengom in hmeljem ter (6) Nanu napredni korekcijski serum 3 v 1.
To pravzaprav pomeni, da je bila s tem nagrajena dejansko celotna linija, ki torej vključuje vse korake pri negi kože, od čiščenja, nege do ciljnega delovanja, pravi Nuša.
Edina slovenska blagovna znamka s kar šestimi nagradami
Nagrade, ki jih vsako leto podeljuje Beauty Shortlist, prejmejo izstopajoče blagovne znamke na trgu naravne in ekološke kozmetike. Prijavljene izdelke s celega sveta ocenjujejo štiri popolnoma neodvisne komisije strokovnjakov iz Velike Britanije, Evrope, ZDA in Avstralije. V samem postopku testiranja izdelkov, skupina strokovnjakov temeljito testira vse izdelke ter jih primerja, pri čemer je Nuša Marinc še toliko bolj ponosna, da je njena blagovna znamka NANU med zmagovalci, saj za nagrade kandidirajo tudi največje blagovne znamke v kozmetični industriji, kot so dr. Hauschka, Weleda, dr. Levy, Avene, Ren idr. Strokovnjaki med njimi tako neodvisno iščejo najvišje standarde kakovosti in učinkovitosti na področju lepote, nege in dobrega počutja.
Beauty Shortlist tako ni navadno tekmovanje za nagrade, saj so le-te popolnoma neodvisne (brez sponzorjev ali oglaševanja), kar zagotavlja resnično enakovredne pogoje za velike, dobro uveljavljene svetovne blagovne znamke in majhne butične blagovne znamke, kakršna je slovenska NANU. Nagrade so znane po svoji preglednosti in etični osredotočenosti, zato jih pozorno spremljajo potrošniki, strokovnjaki iz lepotne industrije, maloprodajni kupci lepotnih izdelkov in novinarji. Ali kot pojasnjuje ustanoviteljica Beauty Shortlist Fiona Klonarides: »Nagrade so zanesljiv vodnik po izjemnih izdelkih, ki jih je strokovna komisija dejansko preizkusila, testirala in za katere lahko 100 % jamčimo, da so vredni nakupa.«
Lani so sicer pri Beauty Shortlist o NANU zapisali: »Čudovita blagovna znamka, ki jo morate odkriti! Kolekcija aktivne naravne kozmetike NANU, diplomantke Formule Botanice Nuše Marinc, je še posebej zanimiva, ker je izdelana v majhnih serijah, kar pomeni, da so izdelki super sveži, poleg tega je modularna, kar vam omogoča, da lahko prilagodite svojo lepotno rutino na način, ki kar najbolj ustreza vašemu tipu kože ali težavam. Nagrajene izdelke linije NANU odlikujejo inteligentne formule, polne odličnih in učinkovitih sestavin, ki bodo dvignile vašo negovalno rutino na višji nivo – zaslužena zmagovalka Beauty Shortlist Awards 2023.«
Za letos pa torej zopet velja, da je NANU edina slovenska blagovna znamka, ki ji je mednarodna komisija ‘Beauty Shortlist Award`s 2024’ namenila kar šest nagrad.
Nagrade ‘Beauty Shortlist Awards’ visoko cenijo tudi pri Formuli Botanici, vodilni šoli za formulatorje naravne kozmetike s sedežem v Veliki Britaniji, kjer potrjujejo, da je omenjena nagrada med najprestižnejšimi v panogi in dodajajo, da ‘britanski svet za lepoto’ meni, da nobena druga nagrada ne podpira lepotnih znamk, tako uveljavljenih kot prihajajočih, kot to počne ‘The Beauty Shortlist’, ožji izbor pa je po njihovem priložnost za vsako znamko, ne glede na proračun, velikost ali izvor. Pri šoli so tako ponosni, da so številne blagovne znamke Formule Botanica, katerih formulatorji oz. ustanovitelji so diplomirali pri njih, že osvojile nagrado Beauty Shortlist Awards in svoje dosežke že s pridom koristijo na vzpenjajočem se trgu naravne kozmetike. Diplomo šole Formula Botanica ima tudi Nuša Marinc.
Vsi izdelki linje NANU pa so prejeli tudi certifikat Ecogee (organic oz. natural organic), ki ima prav tako izredno stroge pogoje certificiranja.
Nanu ali čudovito dekle – tudi v zreli ženski!
Po Nušinem mnenju je zelo pomembno, da poiščemo super hranila tudi v kozmetičnih izdelkih, zato so izdelki NANU drugačni od ostalih na trgu, saj ne vsebujejo nobenih mašil, ampak gre za 100 % aktivne izdelke, ki so plod lastnega razvoja. Inovativne formule, ki so navdušile mednarodne strokovnjake so zasnovane z mislijo na sodobno žensko, ki ve kaj hoče in zato združuje vrhunske in učinkovite izdelke ter trajnostni pristop. Obsega 8 anti-age izdelkov, ki vsebujejo same visoko aktivne sestavine, ki podpirajo vse vidike zdrave kože in pomagajo krepiti našo samozavest.
»NANU niso le kozmetični izdelki, temveč predvsem lepotni ritual, ki spodbuja občutek samozavesti in notranje lepote. Verjamem namreč, da je izbira kakovostnih izdelkov za nego kože pomemben del skrbi zase, ki nam omogoča, da se sprejemamo in ljubimo takšne, kot smo. Hkrati je NANU plod osebnih izkušenj in iskanja rešitev za težave s suho in občutljivo kožo, ki jih sama nisem našla na trgu«, pravi Nuša. »Beseda “Nanu” v hindujščini sicer pomeni “čudovito dekle” in nosi globok pomen in pomeni mnogo več, kot le zunanji videz. Z ljubečo nego z izdelki NANU lahko vsaka ženska odkrije svojo notranjo moč in samozavest, ki jo naredita prav posebno in čudovito. Zato je NANU zame zgodba o strasti, vztrajnosti in ljubezni do kože in skrbi zase.«
Več o izdelkih NANU najdete na spletni strani: www.nanu-skincare.com