Nežnost – Ključ do sreče

Ste že bili danes nežni?

💜 Nova raziskava, ki so jo pri podjetju Mondelēz International, lastniku blagovne znamke Milka, izvedli po vsej Evropi*, razkriva, da 61 % udeležencev raziskave opaža manj nežnosti v vedenju ljudi v primerjavi s časi, ko so oni preživljali otroška leta.
💜 Zaradi zaznanega pomanjkanja nežnosti v družbi 38 % anketirancev pravi, da se počutijo osamljene, medtem ko jih 26 % doživlja anksioznost.
💜 Raziskava potrjuje, da 61 % anketirancev verjame, da je nežnost ključ do srečnejše družbe. 50 % pa jih meni tudi, da bi nežnost prinesla večjo duševno blaginjo za vse.
💜 Milka želi ljudi spodbuditi k nežnosti in pokazati, kako ta lahko pozitivno vpliva na družbo.

Nova raziskava razkriva, da se zdi, da je svet izgubil svojo občutljivo noto. Med anketiranci jih namreč 61 % meni, da je bil svet veliko bolj nežen takrat, ko so bili oni otroci. Zaradi pomanjkanja nežnosti skoraj 4 od 10 vprašanih pravijo, da se počutijo osamljeno, 26 % vprašanih pa poroča o prisotnosti tesnobe. Potreba po nežnosti je razvidna tudi po tem, da 37 % anketirancev trdi celo, da svet brez nežnosti v njih zbuja resno skrb za prihodnje generacije.

Raziskava, ki so jo izvedli pri podjetju Mondelēz International, lastniku blagovne znamke čokolade Milka, v kateri je bilo udeleženih 20.000 anketirancev iz nekaterih evropskih držav, raziskuje pomen nežnosti za človeštvo. Milka, ki je bila ustanovljena leta 1901, se je rodila zaradi nežnega dejanja, ko je izumitelj Phillipe Suchard svoji oboleli materi kupil čokolado, da bi se počutila bolje. Ko je po dveurnem pešačenju končno našel nekaj čokolade, je ugotovil, da ga bo to stalo pravo majhno premoženje. Zdelo se mu je nepravično, da čokolada ni na voljo vsem, zato se je lotil izdelovanja lastne čokolade, v kateri bodo lahko uživali vsi. 120 let pozneje je Milka še vedno čokolada nežnega okusa, ki svoje ljubitelje navdihuje, da v vsakdanjem življenju z drugimi ravnajo ljubeče, hkrati pa nas opominja, kako dobrega okusa je nežnost.
Nežnost – Ključ do sreče

Čeprav so podatki pokazali, da je nežnost marsikomu v veliko tolažbo, se zdi, da nekateri med nami doživljajo nekakšno črno luknjo, ko je govora o nežnosti. Skrb vzbujajoči podatki iz raziskave namreč kažejo, da skorajda vsak peti anketiranec ne verjame v prijaznost drugih, medtem ko jih 66 % meni, da smo preveč zagledani vase, da bi lahko bili nežni do drugih. Skoraj četrtina anketirancev trdi, da niso bili vzgojeni v nežnosti.

Kljub temu pa ni vse tako črno. Od vseh vprašanih jih je 28 % namreč dejalo, da ljudje v teh pandemičnih časih bolj razmišljajo o svoji družini in drugih. Poleg tega več ljudi nežnost izkazuje drugim, kakor pa sami sebi. Najpogostejši izrazi nežnosti so izkazovanje skrbi, pripravljenost poslušati druge, dajanje spodbud in nasvetov. 42 % jih je zabeležilo, da so to storili zato, da bi se drugi počutili bolje, 63 % pa jih je reklo, da jih že to osrečuje.

Nicholas Christakis, profesor družbenih in naravoslovnih ved z univerze Yale, je raziskavo obrazložil takole: »Ko do svojih sodržavljanov, ki jih ne poznate, postopate ljubeznivo, zlasti takrat, ko je to nepričakovano in izhaja iz pristnega občutka empatije, to pomaga ustvarjati kaskade pozitivnih vrlin. Ljudje želijo nežnost sprejemati, še več, ljudje jo želijo deliti, saj se zavedajo, da s tem, ko so bolj nežni do drugih, poleg družine tudi do sodržavljanov, utegne svet biti boljši.«Nežnost – Ključ do sreče

 

Izidi raziskave nadalje potrjujejo, da je nežnost vedenje, ki si ga v vsakdanjem življenju vsi želimo več. Celo 61 % anketirancev namreč nežnost povezuje s srečnejšo družbo, več kot 50 % pa jih meni, da bi to zagotovilo večjo duševno blaginjo za vse. Čeprav podatki kažejo, da smo na teden priča povprečno 4 nežnim dejanjem, se zdi, da še vedno obstaja prostor za napredek. Že samo izkazovanje večje skrbi, iskrenosti in odpuščanja lahko poveča naše prepričanje, da je človeštvo lahko nežnejše, menijo anketiranci.

Godert van den Heuvel, globalni direktor blagovne znamke Milka, je dodal: »Pri Milki smo prepričani, da imata tako življenje kot čokolada, če sta polna nežnosti, boljši okus. Z izdelavo čokolade nežnega okusa želimo ljudi navdihniti za še več dejanj nežnosti. Leto 2021 začenjamo z navdušenjem ob kampanji ‘Nežnost ima boljši okus’, v okviru katere bomo lansirali omejeno izdajo čokolade ‘Nežne besede’ in z njo povabili ljudi, naj ustvarijo svoja nežna sporočila, tako v resničnem življenju kot na družbenih omrežjih. Naše raziskave kažejo, da nežnost v družbi igra pomembno vlogo, še večjo po letu, ki smo ga imeli, in da lahko že samo kanček nežnosti na dan prinese veliko spremembo. Pridružite se nam in naredite leto 2021 najbolj nežno leto doslej!«