Plečnikova trafika je ponovno zaživela!

Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije je v začetku leta s projektom PONI LUR (Podjetno nad izzive v Ljubljanski urbani regiji) uspešno kandidirala na razpisu Mestne občine Ljubljana za brezplačni najem Plečnikove trafike, ki je tako od letošnje pomladi namenjena predstavitvi podjetniških idej udeležencev PONI LUR.

V njej se bosta vsakih štirinajst dni predstavila po dva nova podjetnika oz. podjetnici iz programa PONI LUR, tako da bo Plečnikova trafika naslednjih pet let živ prostor inovativnih podjetniških idej. 

Ta in naslednji teden se v tako imenovanem POP UP shopu v Plečnikovi trafiki predstavljata Nuša Marinc, formulatorka in ustanoviteljica naravne kozmetične linije NANU – edine slovenske blagovne znamke, ki je na ‘Beauty Shortlist Awards 2024‘, v kategoriji ‘Editor`s Choice’, prepričala s kar šestimi naravnimi kozmetičnimi izdelki – in arhitektka in oblikovalka Nina Savič, ki ustvarja pod blagovno znamko Jugošik in je tudi inovativno in modularno opremila znamenito trafiko v osrčju ‘Plečnikove Ljubljane’.

Nina & Nuša v Plečnikovi trafiki - Modna.si
Nina & Nuša v Plečnikovi trafiki (Foto: Arhiv NANU)

Vabljeni na brezplačno svetovanje o negi kože z NANU kozmetiko

Vse do vključno 2. junija 2024 ste vabljeni v prenovljeno Plečnikovo trafiko, kjer boste lahko testirali vse izdelke NANU, na voljo pa vam bodo tudi za brezplačno svetovanje o negi kože, ki bo obsegalo:

  • pregled in oceno stanja vaše kože,
  • pregled vaše trenutne rutine nege kože,
  • oblikovanje personalizirane lepotne rutine, prilagojene vašemu tipu kože.

Razvoj kozmetične industrije in potreba po pravilni negi kože

Svet kozmetike se neprestano razvija, novi izdelki prihajajo na police praktično vsak teden. V tem hitrem tempu, obdani z marketinškimi obljubami in napačnimi informacijami, se hitro znajdemo v zmedi. Posledično se pojavi strah pred uporabo kozmetike ali pa jo uporabljamo napačno.

NANU POP UP SHOP v Plečnikovi trafiki je odlična priložnost, da s pomočjo strokovnjakov oblikujete učinkovito lepotno rutino, prilagojeno vašim potrebam.

Zakaj torej obiskati NANU v sLOVEnski prestolnici?

Nuša - ustanoviteljica kozmetike NANU - Modna.si
Nuša – ustanoviteljica kozmetike NANU (Foto: Arhiv NANU)

Ne samo zato, ker boste iz prve roke izvedeli zakaj je lepotna rutina ključna pri vzdrževanju prožnosti in mladostnosti kože ter imeli možnost testiranja vseh izdelkov NANU, ampak tudi zato, ker je NANU zares luksuzna, certificirano organska in mednarodno nagrajena linija za nego obraza.

Spomnimo: po tem, ko je že v čisto prvem letu sodelovanja na natečaju ‘Beauty Shortlist Awards’ strokovno žirijo prepričal NANU luksuzni antioksidacijski pomlajevalni oljni serum, ki je takrat s strani prejel nagrado ‘Editor’s Choice’, in po tem, ko so lani podeljevalce te prestižne nagrade prepričali kar štirje (od petih poslanih) izdelkov NANU, je to pomlad v imenitni družbi zmagovalcev – in to v kategoriji Editor`s Choice – pristalo kar šest izdelkov slovenske butične linije naravne kozmetike NANU, in sicer (1) Nanu vlažilni serum za obraz s hialuronsko kislino, peptidi in papajo,  (2) antioksidativna krema z vitaminom C in bakuči oljem, (3) antioksidativni oljni serum z vitaminom tetra C in astaksantinom, (4) intenzivni vlažilni fluid z niacinamidom in gotu kolo, (5) nežno čistilno mleko z ginsengom in hmeljem ter (6) Nanu napredni korekcijski serum 3 v 1.

Beauty Shortlist sicer ni navadno tekmovanje v borbi za nagrade. Leta 2012 je nagrade Beauty Shortlist ustanovila novinarka naravne lepote in zagovornica ekološkega življenjskega sloga Fiona Klonarides, da bi podprla, nagradila in pohvalila izstopajoče naravne in organske izdelke na področju lepote, nege in dobrega počutja.

Beauty Shortlist nagrade so popolnoma neodvisne (brez sponzorjev ali oglaševanja) kar zagotavlja resnično enakovredne pogoje za velike, dobro uveljavljene svetovne blagovne znamke in majhne obrtne blagovne znamke. Nagrade so znane po svoji preglednosti in etični osredotočenosti, zato jih pozorno spremljajo potrošniki, strokovnjaki iz lepotne industrije, maloprodajni kupci lepotnih izdelkov in novinarji.

»Nagrade so zanesljiv vodnik po izjemnih izdelkih, ki jih je strokovna komisija dejansko preizkusila, testirala in za katere lahko 100 % jamčimo, da so vredni nakupa,« pojasnjuje ustanoviteljica Beauty Shortlist Fiona Klonarides.

Nagrade, ki jih vsako leto podeljuje Beauty Shortlist, prejmejo izstopajoče blagovne znamke na trgu naravne in ekološke kozmetike. Prijavljene izdelke s celega sveta ocenjujejo tri popolnoma neodvisne komisije strokovnjakov iz ZDA, Velike Britanije in Avstralije. V samem postopku testiranja izdelkov skupina strokovnjakov temeljito testira vse izdelke ter jih med seboj primerja, pri čemer za nagrade kandidirajo tudi največje blagovne znamke v kozmetični industriji (kot so dr. Hauschka, Weleda, Meraki, Dr. Levi, Osea idr.). Strokovnjaki med njimi tako neodvisno iščejo najvišje standarde kakovosti in učinkovitosti na področju lepote, nege in dobrega počutja.

Izdelki NANU V PlečnikovI trafiki - Modna.si
Izdelki NANU V PlečnikovI trafiki (Foto: Arhiv NANU)

Zmagovalne izdelke linije NANU zaznamujejo zelo učinkovite formulacije, ki vključujejo skrbno izbrane klinično preizkušene aktivne sestavine, ki ciljajo ne le na znake staranja kože in poškodbe zaradi sonca, neenakomeren ton kože, odpravljajo težave s kožo, kot so suha koža, madeži in akne, ampak dejansko podpirajo vse vidike zdrave kože. 

Kakovostna kozmetika je pomemben del celostne skrbi zase in tako kot je pomembno, »kaj damo vase«, je pomembno tudi, »kaj damo nase«, torej da poleg uživanja zdrave hrane in zadostnih količin tekočine poiščemo super hranila tudi v kozmetičnih izdelkih. Namreč če si lepo skrb namenimo tudi s sebi ustrezno nego, bomo še toliko prej ne le sprejeli sami sebe, ampak zares užili življenje – takšno kot je. Lepotna rutina, kot jo spodbuja kozmetična linija NANU (NANU v hindujščini pomeni čudovito dekle) tako v prvi vrsti spodbuja vzgojo in ohranjanje samoljubezni.

»Ženske vseskozi razmišljamo o tem kaj popraviti na sebi, ne pa o tem, kako se celostno sprejeti in z ljubeznijo poskrbeti zase, kar pomeni tudi izbor kakovostnih kozmetičnih izdelkov. Izdelki za nego obraza NANU so torej namenjeni temu, da z njimi oz. preko njih in s pomočjo lepotne rutine – časa in nege, ki ju posvetimo izključno sebi – prebudimo samozavestno in čudovito dekle, ki se skriva v vsaki izmed nas,« je prepričana ustanoviteljica NANU kozmetike Nuša Marinc.

Glede same znamke NANU pa so pri Beauty Shortlist povedali: »Čudovita blagovna znamka, ki jo morate odkriti! Kolekcija aktivne naravne kozmetike NANU, diplomantke Formule Botanice Nuše Marinc,  je še posebej zanimiva, ker je izdelana v majhnih serijah (kar pomeni, da so izdelki super sveži), poleg tega je modularna, kar vam omogoča, da lahko prilagodite svojo lepotno rutino na način, ki kar najbolj ustreza vašemu tipu kože ali težavam. Nagrajene izdelke linije NANU odlikujejo inteligentne formule, polne odličnih in učinkovitih sestavin, ki bodo dvignile vašo negovalno rutino na višji nivo – zaslužena zmagovalka Beauty Shortlist Awards 2024.«

Več o izdelkih NANU najdete na spletni strani: www.nanu-skincare.com