Prihaja nepričakovano sodelovanje: Disney x F1

Dve ikonični znamki, ki navidez nimata nič skupnega, sta oznanili, da združujeta moči v sodelovanju, ki bo luč sveta ugledalo leta 2026!

O tem, kaj se bo zgodilo, ni veliko znanega, vendar sta Disney in F1 namignila, da se “lahko oboževalci veselijo, da bodo v F1 videli Mickeyja in prijatelje prek doživetij, vsebin in izdelkov po vsem svetu”.

Novica o sodelovanju je prišla sredi porasta priljubljenosti Formule 1 med otroki, saj več kot štiri milijone otrok, starih od 8 do 12 let, aktivno spremlja ta šport po Evropi in ZDA.

Emily Prazer, glavna komercialna direktorica Formule 1, je povedal: “Naše sodelovanje z Disneyjem bo izjemno, saj bomo našim oboževalcem predstavili svet Mickeyja in prijateljev ter obratno. To se popolnoma ujema z našo strategijo, da stopimo izven sveta športa in na širši potrošniški trg, v zameno pa Disney predstavljamo našim 820 milijonom oboževalcev po vsem svetu. To je fantastična kombinacija, saj sta obe blagovni znamki znani po tem, da premikata meje in milijonom prinašata zabavo in navdušenje, zato komaj čakam, da vidim, kaj bodo naše ekipe pripravile za dirkališče in izven njega.”

Tasia Filippatos, predsednica Disneyjevih potrošniških izdelkov, je dodala: “Ob skoraj stoletju serije Mickey Mouse & Friends nam naše sodelovanje s Formulo 1 ponuja edinstveno priložnost, da združimo dve vplivni zabavni produkcijski hiši in ustvarimo izdelke, ki jih bodo oboževalci oboževali. To vznemirljivo sodelovanje se bo odvijalo po vsem svetu, z nepozabnimi vsebinami in izkušnjami, prilagojenimi tako Disneyjevim kot tudi ljubiteljem Formule 1.”