Psihološki razlog, zakaj ima večina restavracij s hitro hrano rumene logotipe
Sobota zvečer je, dežuje, ti imaš mačka in vse o čemer lahko razmišljaš je hamburger. Poleg tega, da je izjemno slasten, ali si se kdaj vprašala, zakaj je na primer McDonald’s v svojem logotipu za črko “M” izbral rumeno barvo? In ne le to, tudi Burger King je v logotipu krog obarval rumeno, Subway prvi del besede, Pizza Hut pa je z rumeno podčrtal napis.
No, dejansko obstaja zelo pameten razlog za izbiro barve. Večina med nami se o tem, ali bomo nekaj kupili ali ne, odloči v samo 90-ih sekundah, med 62% in 90% pa se nas odloča le na podlagi barve. Zanimivo, kajne?
Glede na to, da rumeno najpogosteje povezujemo z občutki topline in udobja, ni čudno, da se počutimo zadovoljno takoj, ko vidimo takšne logotipe. Poleg tega pa rumeni logotipi še bolj privlačijo oči, ko so kombinirani z rdečo barvo, ki naj bi ustvarjala občutke lakote in impulzivnosti.
Je katera za pomfri?