fbpx

S kampanjo #MyCityMyStyle Zalando ob prihodu v Slovenijo slavi lokalno modo

● Zalando je svoj prihod v Slovenijo naznanil s šovom talentov in za nekaj ur med drugim spremenil podobo Tromostovja ter obrežja Ljubljanice

● Navdih za šov so pri Zalandu črpali iz lokalne kulture in v navdihujoči modni zgodbi združili kreativce, foto modele in umetnike, ki skupaj predstavljajo Zalandovo edinstveno ponudbo

● Kampanja v čast prihoda Zalanda na tri nove evropske trge: Slovenija, Litva in Slovaška

Zalando, vodilna evropska platforma za modo in življenjski stil, je svoj prihod v Slovenijo pospremila s šovom na različnih lokacijah v mestnem jedru Ljubljane, med drugim tudi na Tromostovju, na obrežju Ljubljanice in v skate parku pod Fabijanijevim mostom. Na povabilo Zalanda so se vodilni slovenski modni vplivneži, med drugimi tudi Nataša Mernik, Gaja Prestor, Nina Kolar, Neža Spruk in Klemen Kopina po prestolnici sprehodili v svojih najljubših Zalando stajlingih in tako pozdravili prihod nove blagovne znamke v Slovenijo.

S kampanjo #MyCityMyStyle Zalando ob prihodu v Slovenijo slavi lokalno modo
(foto: Primož Pičulin)

Razstava teh stajlingov je služila kot navdihujoča modna kulisa na posebnem dogodku, na katerem so se včeraj zbrali domači talenti, vključno z modeli, modnimi novinarji, fotografi, umetniki in kreativci. Vsi skupaj so izrekli dobrodošlico Zalandu in se poklonili lokalni modni kulturi, ob tem pa dokazali, da se domača modna ponudba odlično prepleta z bogatim naborom svetovnih trendov, ki je na voljo na Zalandovi spletni platformi. Včerajšnji dogodek predstavlja prvi korak k uresničevanju Zalandove vizije, da bi v Slovenijo pripeljali modo, ki jo obožujejo po celem svetu.

Modna vplivnica Nataša Mernik je ob tem povedala: »Nekaj posebnega je biti del te Zalando zgodbe, ki je v mojem mestu združila tako različne in kreativne posameznike. Vsi sledimo lastnemu navdihu in se izražamo na svoj edinstven način.« »Zalando nas je opogumil, da pokažemo svojo individualnost na najboljši možni način – skozi izražanje sebe«, pa dodaja Neža Spruk.

Natalie Wills, podpredsednica marketing oddelka v Zalandu, ob prihodu Zalanda na nove trge pravi: »Zalando želi na svojih novih evropskih trgih pričarati poletje, polno navdihujočih modnih trenutkov, skozi katere spodbujamo vsakogar, da se izrazi na svoj način. Na vseh teh trgih smo skušali ustvariti raznoliko in vključujočo predstavitev, ki simbolizira to našo vizijo in ki postavlja v ospredje lokalno kulturo. Našim novim strankam izrekamo dobrodošlico in jih vabimo, naj pozdravijo svojo novo najljubšo garderobno omaro

Zalando v svoji bogati ponudbi združuje tako ikonične modne oblikovalce, kot ulične modne kose, otroško modo in trajnostna oblačila. Ob prihodu na nove evropske trge želi v svoji ponudbi posebno mesto nameniti tudi lokalni modni kulturi. Na vseh trgih, kjer je prisoten, Zalando ponuja dovršen modni izbor, ki vključuje Weekday, Vivienne Westwood, Diane von Furstenburg in Victorio Beckham. Zalando želi postati modni kompas Evropejcev, ki zasleduje avtentične zglede lokalnih modnih navdušencev.

Kampanja #MyCityMyStyle naznanja začetek Zalandove ambiciozne širitve na nove evropske trge. Platforma je v začetku poletja zaživela v Sloveniji, na Slovaškem in v Litvi, pozno poleti prihaja še na Hrvaško, v Latvijo in v Estonijo, na Madžarskem in v Romuniji pa jo bodo dočakali v prihodnjem letu. To je pomemben korak za blagovno znamko, ki beleži nenehno rast prodaje in ki ima trenutno 42 milijonov aktivnih strank na 20 različnih trgih. Prek aplikacij App Store in Google Pay Store, omogoča platforma Zalando dostop do največjega modnega asortimaja v Evropi, obenem pa zagotavlja brezplačno dostavo in 30-dnevni brezplačni rok vračila izdelkov.

Link: https://www.zalando.si/zenske-home/
#MyCityMyStyle

O Zalandu

Zalando je vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog. Ustanovljen je bil leta 2008 v Berlinu. Več kot 42 milijonom aktivnim kupcem na 20 trgih prinaša celovito modo, od glave do pet: oblačila, obutev, dodatke in kozmetiko. Izbor mednarodnih blagovnih znamk sega od svetovno znanih imen do lokalnih blagovnih znamk. Spletna platforma je modna točka, ki na enem mestu združuje navdih, inovacije in druženje. Kot napredno modno evropsko tehnološko podjetje si Zalando prizadeva najti digitalne rešitve za vse vidike modnega potovanja: za stranke, partnerje in vse dragocene deležnike v svoji zgodbi. Sledi viziji postati izhodiščna modna točka in trajnostna platforma s pozitivnim učinkom na ljudi in okolje.

 

Vse fotografije so bile posnete v skladu z aktualnimi vladnimi smernicami za preprečitev širjenja novega koronavirusa, ki so veljale v posamezni državi v času snemanja. Na vseh snemanjih in dogodkih po različnih svetovnih lokacijah smo upoštevali vse varnostne ukrepe in bdeli nad tem, da so vsi udeleženci spoštovali vse predpisane ukrepe.