Instagram se očitno zelo trudi biti podoben Snapchatu…
Instagram je včeraj lansiral “Instagram zgodbe”, ki ti omogočajo objavo slik in videoposnetkov s svojimi prijatelji na način, da so ti vidni 24 ur, potem pa izginejo. “Na prvi strani čisto zgoraj boste videli zgodbe ljudi, ki jim sledite – od najboljših prijateljev do najbolj priljubljenih profilov. Ko je kaj novega za videti, bo krog okoli profilne slike obarvan,” je Instagram včeraj objavil na svojem blogu.
Se ti vse skupaj zdi zelo znano? Verjetno zato, ker ima točno to opcijo že neka druga priljubljena aplikacija – Snapchat. Celo generalni direktor Instagrama Kevin Systrom se zaveda, da je to “kraja”. “Zaslužijo si vse zasluge,” je Systrom povedal za TechCrunch. Potem pa je v istem intervjuju še dodal, da “ne gre za to, kdo je kaj izumil. Gre za format in kako ga vključiš v sistem ter preoblikuješ po svoje.”
In da bodo stvari še malo bolj komplicirane, je Facebook, ki je lastnik Instagrama, v preteklosti poskusil kupiti Snapchat za 3 milijarde dolarjev. Ta znesek takrat ni šel skozi in Snapchat je zdaj vreden skoraj sedemkrat več – 20 milijard dolarjev. Samo čas bo povedal, ali se bodo uporabniki raje odločili za objavljanje zgodbic na Instagramu ali bodo še naprej ostali zvesti Snapchatu.