Veste, kateri modni kosi so to poletje najbolj iskani?
GLAMI.si, edinstven modni iskalnik, prinaša analizo modnih izdelkov, ki smo jih Slovenci v toplejših mesecih najbolj iskali.
Pandemiji še kar ni videti konca, a ko gre za modo, potrošniki razmišljajo drugače kot v enakem obdobju lani. GLAMI.si, edinstven modni iskalnik, je analiziral, po katerih modnih izdelkih letos ljudje povprašujejo pogosteje kot v enakem obdobju lani. Iskanje oblek, sončnih očal in oblačil za plažo prek spleta se je po vsem svetu povečalo. Vpliv cepljenja in omilitev epidemioloških ukrepov je povečalo povpraševanje po modnih izdelkih, pa tudi po izdelkih, povezanih s potovanji in prostim časom.
Se v Sloveniji dogaja enako?
V Sloveniji so ljudje šele zdaj začeli osveževati svoje garderobe z več modnimi artikli. Po podatkih modnega iskalnika GLAMI.si so se od začetka poletja naročila in iskanja povečala za več kot 100 odstotkov. Trenutno so med Slovenkami najbolj iskane obleke, po katerih se je povpraševanje povečalo kar za 233 odstotkov in torbice s povečanjem povpraševanja za 189 odstotkov. Nič manj impresiven ni podatek, da se je povpraševanje po kopalkah v primerjavi z lanskim junijem povečalo za 182 odstotkov, po japonkah in sandalih pa za 264 oziroma 154 odstotkov.
Slovenci poletne garderobe nismo kupovali vnaprej
Previdnost in finančna negotovost sta še naprej pomembna dejavnika pri odločanju za prenovo poletne garderobe. Slovenci smo junija v primerjavi z majem več porabili za poletne kose, kot so kopalke, sandali in pokrivala. Prodaja kopalk je zabeležila 156-odstotni skok, zdaj pa moramo le še počakati, kaj nam bodo prinesli dodatni poletni popusti in ali bodo japonke še naprej ostale najbolj iskan kos na tem edinstvenem modnem iskalniku.
Če se želite pripraviti na zimo ali obnoviti poletno garderobo, lahko na GLAMI.si najdete svoje najljubše modne kose. Če niste prepričani, kje najti to kar iščete, uporabite možnost vizualnega iskanja, ki prihrani marsikatero težavo, saj lahko svoje najljubše modne kose poiščete s pomočjo fotografije.
O modnem iskalniku GLAMI
GLAMI, edinstven modni iskalnik, ki se opira na umetno inteligenco, je bil kot GLAMI.si predstavljen leta 2019. Od takrat je njegov glavni cilj postati prvi korak za vsakega slovenskega potrošnika, ki se odloči za modno nakupovanje. GLAMI.si želi postati največji modni katalog, ki na enem mestu združuje na tisoče blagovnih znamk ter tako pomaga spletnim prodajalnam doseči nove kupce. Na GLAMI.si lahko najdete več kot 587.000 izdelkov in 5.200 blagovnih znamk iz več kot 70 spletnih prodajaln, kot so Eobutev, About You in Factcool.
GLAMI na globalnem nivoju sodeluje z več kot 3.500 spletnimi prodajalnami in kupcem v več kot 17 državah ponuja preko 11 milijonov modnih izdelkov ter 25.000 različnih blagovnih znamk z vseh koncev sveta. Platforma je začela delovati oktobra 2013 na Češkem, v sedmih letih pa se je poslovanje razširilo na druge države, kot so Slovenija, Hrvaška, Nemčija, Francija, Rusija, Slovaška, Romunija, Madžarska, Grčija, Turčija, Bolgarija, Brazilija, Španija, Latvija, Litva in Estonija, v prihodnje pa nameravajo na ta seznam dodati še več držav.
Modni iskalnik GLAMI.si je dostopen tudi prek mobilne aplikacije, ki je združljiva z napravami iOS in Android.