Victoria’s Secret med pandemijo doživela preobrat v izboljšani prodaji
Po kritikah je znamka dodala različne modele v svoje kampanije!
Medtem ko so številni trgovci med pandemijo koronavirusa opazili upad poslovanja, se Victoria’s Secret lahko pohvali s povišano prodajo, kar je morda znak za nove začetke.
Številni ploskajo blagovni znamki za raznolikost postav v njihovih nedavnih kampanjah. V prejšnjih letih je blagovna znamka tradicionalno predstavljala le vitke modele, v zadnjih mesecih pa so ugledni modeli, kot so Devyn Garcia, Candice Huffine in Precious Lee, postali del imidža znamke.
Eno leto po odstopu Eda Razeka, ki je izjavil, da znamka ne bo imela drugih modelov kot pa vitke, so predstavili svoj prvi model, ki nosi konfekcijsko številko 44, Ali Tate Cutler.
Poleg tega, da ima znamka tudi modele z bolj oblinastimi tipi postave, je znamka razširila velikost oblačil in nedrčkov do velikosti XXL.
Kot mnogi drugi trgovci na drobno je tudi Victoria’s Secret napovedala zaprtje 223 trgovin od 900 trgovin. Promet v fizičnih trgovinah je bil zaradi pandemije prizadet, vendar blagovna znamka pričakuje povečanje prodaje tudi v letu 2021.