fbpx

Victoria’s Secret po prodaji postalo zasebno podjetje!

L Brands, podjetje, ki stoji za blagovno znamko Victoria’s Secret, je prodalo večinski delež družbe zasebnemu kapitalskemu podjetju za 525 milijonov dolarjev.

Družba Sycamore Partners si zdaj lasti 55-odstotni delež v znamkah Victoria’s Secret Lingerie, Victoria’s Secret Beauty in Pink. L Brands bo obdržal 45-odstotni delež v blagovnih znamkah, kar pomeni, da je podjetje ocenjeno na 1,1 milijarde dolarjev.

Generalni direktor podjetja L Brands Leslie Wexner je prav tako sporočil, da odstopa z vodilnega položaja v podjetju, na katerem je bil vse od leta 1963.

“Verjamemo, da bo ločitev Victoria’s Secret Lingerie, Victoria’s Secret Beauty in Pink na zasebno podjetje ponudilo najboljšo pot za obnovo teh podjetij na njihove zgodovinske ravni dobičkonosnosti in rasti,” je v izjavi za People povedal Wexner. “Sycamore, ki ima izjemne izkušnje v maloprodajni industriji in odličen uspeh, bo prinesel novo perspektivo in večji poudarek poslu.”

“Verjamemo, da se bo Victoria’s Secret kot zasebno podjetje bolje osredotočila na dolgoročne rezultate,” je še dodal.

Priljubljena znamka spodnjega perila je bila v zadnjih letih vroča tema zaradi dejanj nekdanjega izvršnega direktorja Eda Razeka, ki je bil obtožen spolnega nadlegovanja in trpinčenja. Podjetje je tudi odpovedalo lanskoletno modno revijo in ni še povsem jasno, kakšna bo sploh prihodnost nekdaj izjemno uspešne blagovne znamke.

Poglej, za kakšen šok je lansko leto še poskrbela znamka Victoria’s Secret!