Znamka Burberry ne izgleda več tako, kot je včasih!
Za prestižno znamko se je začelo novo obdobje!
Prejšnjo jesen je Riccardo Tisci jasno povedal, da se bo pri Burberryju začelo novo obdobje tako, da bo spremenil ikonični logotip znamke, ki ga je oblikoval umetnik Peter Saville. Zdaj pa je novoimenovani glavni kreativni direktor, ki je prej ustvarjal pri Givenchyju, razkril svojo prvo kampanijo za britansko modno hišo.
Glede projekta je Riccardo povedal: “Sodelovalo je šest fotografov, vsi z zelo različno energijo, izkušnjami in s stališčem glede pogleda na svet – vključno z britanskimi mojstri fotografije in naslednjo generacijo, ki imajo nekaj novega za povedati – vse to, da bi interpretirali novo obdobje Burberry znamke in multigeneracije moških in žensk, ki jih nagovarjamo skozi svoje edinstvene oči.
Kampanija je popolna združitev Burberryjeve formalne in rafinirane dediščine z Riccardovim uporniškim duhom. “To so fotografije, ki izražajo samozavest tako, da same po sebi izstopajo, ampak šele ko so zbrane skupaj, prikažejo pravo raznolikost, eklekticizem, inkluzivnost in lepoto Burberryja,” pojasnjuje Tisci.
Supermanekenki Natalia Vodianova in Irina Shayk sta pripomogli k uresničitvi te vizije, saj sta septembra 2018 v Londonu na tednu mode nastopili na Burrberyjevi modni reviji za pomlad/poletje 2019.