Domov » FIT » 4 vaje, ki jih lahko (in bi jih morala) delati v sede za mizo

4 vaje, ki jih lahko (in bi jih morala) delati v sede za mizo

FITLepota & zdravje
4 vaje, ki jih lahko (in bi jih morala) delati v sede za mizo
📷 Money Can Buy Lipstick

Vsako jutro se ob 8-ih vsedeš za svojo pisalno mizo s skodelico kave in na računalniku pregledaš nova elektronska sporočila. Zatopljena v delo in odgovarjanje na mejle se šele čez 4 ure zaveš, da nisi še niti enkrat vstala s stola.

Zagotovo ti je že kdo v preteklosti povedal, da lahko celodnevno sedenje, vsak dan, dan za dnem privede do težav s hrbtenico, bolečin v vratu in drugih zdravstvenih težav. Da bi preprečila omenjene težave, začni redno (kar na delovnem mestu za pisalno mizo) izvajati spodnje vaje…

1. Sedeči zasuk torza: če si začutila napeti občutek med lopaticama in spodnjim delom hrbta, potem je ta vaja kot nalašč zate. Medtem, ko sediš na stolu s stopali na tleh, se z zgornjim delom telesa zasukaj v desno in z desno roko primi naslonjalo stola, z levo roko pa levo naslonjalo za roke. Torzo zasukaj v stran tako močno, kot ti to dovoli telo in zadrži razteg. Počasi sprosti mišice in se obrni naprej. Ponovi še v levo stran.

2. Razteg vratu: Ta gib bo ublažil bolečine v vratu z eno preprosto potezo. Levo roko položi za hrbet, desno pa čez glavo, da se dotikaš levega ušesa. S pomočjo roke nežno potiskaj glavo proti desni rami. Zadrži gib in ponovi na drugi strani

3. Raztegovanje prsnega koša: Vsedi se na rob stola, roki pa združi za hrbtom. Da bi čim bolj odprla in raztegnila prsni koš, potisni rami navzgor in stran od telesa. Zadrži gib, sprosti in po potrebi ponovi.

4. Sproščanje zapestja in prstov: Za izvedbo tega giba boš morala vstati. Za sproščanje napetosti v majhnih mišicah v podlakti, položi dlani na mizo tako, da so prsti obrnjeni proti telesu. Nežno se nasloni na mizo, da se začnejo mišice raztezati.