Domov » Prehrana & Recepti » 5 živil, ki se bojujejo proti maščobi okoli trebuha

5 živil, ki se bojujejo proti maščobi okoli trebuha

Prehrana & Recepti
5 živil, ki se bojujejo proti maščobi okoli trebuha
📷 Tone It Up

Počasi in vztrajno se bližamo toplim poletnim mesecem, ko je razkrite ogromno gole kože. In najbolj problematični del? Maščoba na trebuhu, ki se je pod debelimi puloverji prikrito kopičila v zimskem času. Čeprav je redna telovadba zelo dobrodošla in ti definitivno bo pomagala do lepšega trebuščka, pa je za ploski trebuh izjemno in še mnogo bolj pomembna pravilna prehrana. Izogibati se je potrebno sladkorju in predelanim ogljikovim hidratom, namesto njih pa v svojo prehrano vključiti živila, ki kurijo maščobe v telesu. Želiš izvedeti, katera hrana ti bo pomagala do ožjega pasu?

Ovseni kosmiči

Če misliš, da boš s tem, ko boš manj pojedla, tudi hitreje shujšala, se pošteno motiš. Nikoli ne bi smela preskakovati obrokov, še posebej pa ne zajtrka. Zdrav začetek dneva bo spravil tvoj metabolizem v pogon, uravnaval ravni krvnega sladkorja in ti zagotavljal energijo vse do kosila. Z vlakninami bogati ovseni kosmiči so odlična izbira, saj te dobro nasitijo in ne boš že čez eno uro razmišljala o rogljičkih in muffinih. Raje izberi navadne ovsene kosmiče, ki jim sama po želji lahko dodaš sadje, rozine, oreščke itd., saj kupljene mešanice običajno vsebujejo večje količine sladkorja.

A post shared by ✨Modna.si (@modna.si) on

Borovnice

Raziskave so pokazale, da prehrana bogata z borovnicami pomaga zmanjšati maščobo okoli trebuha. Tudi, če so borovnice zamrznjene, ohranijo večino svojih prehranskih koristi.

A post shared by ✨Modna.si (@modna.si) on

Mandlji

Znano je, da enkrat nenasičene maščobne kisline pomagajo kuriti maščobe na predelu trebuha. Mandlji so odličen vir mononenasičenih maščobnih kislin in pomagajo zavirati napade lakote, saj so izjemen vir rastlinskih beljakovin in vlaknin.

A post shared by ✨Modna.si (@modna.si) on

Losos

Če si želiš opazne trebušne mišice, je prenehanje z uživanjem cvrte, mastne in kalorične hrane praktično nujno. Odlično pri pustih beljakovinah, kot so ribe, tofu ali puranje meso je to, da ti zagotavljajo veliko energije, za njihovo presnavljanje pa telo pokuri veliko več kalorij.
Ko se odločaš glede ribe, posegaj po lososu in tunini, saj oba vsebujeta ogromne količine omega-3 maščobnih kislin, ki zmanjšujejo vnetja v telesu in pomagajo uravnavati hormone.

A post shared by ✨Modna.si (@modna.si) on

Solata

Radič, rukola ter špinača in ohrovt niso samo polni vitaminov in mineralov ter so nizkokalorični, vsebujejo tudi visoke ravni vlaknin, ki preprečujejo napihnjenost. Solato pojej pred obrokom, saj boš zaradi nje potem pojedla precej manj glavne jedi.

A post shared by ✨Modna.si (@modna.si) on