Domov » FIT » 6 zdravih in fit nasvetov, ki jim sledijo Avstralci

6 zdravih in fit nasvetov, ki jim sledijo Avstralci

FITLepota & zdravje
6 zdravih in fit nasvetov, ki jim sledijo Avstralci
📷 Sarah’s Day

…in bi jim morala tudi ti!

Avstralci so po celotnem svetu znani kot narod, ki si najbolj prizadeva za zdravo in fit življenje. Pri iskanju motivacije za vadbo, so Avstralci na prvem mestu. S svojimi inovacijami v zdravem načinu prehranjevanja in močnim prizadevanjem za fitnes, bi se vsekakor morali vsaj malo zgledovati po ljudeh “tam spodaj”.

1. Bodi pripravljena

Priprava je ključna, še zlasti ko gre za zdrav način prehranjevanja. Če veš, da boš cel dan zdoma in ta dan tudi telovadila, s seboj vzemi zdravo malico. Najslabše, kar lahko narediš je, da se zanašaš na to, da boš v trgovini ali pekarni našla nekaj zdravega, zelo verjetno pa te bodo premamila slastna peciva in slaščice. Čeprav bodo kratkoročno potešila željo po hrani, pa ti dolgoročno nikakor ne bodo pomagala do željene teže.

2. Najdi nekaj, v čemer uživaš

Težko se je vrniti nazaj v fitnes potem, ko ga kar nekaj časa ne obiščeš, vendar pa to nikakor ne sme biti razlog, da ne začneš zopet trenirati. Le ugotoviti moraš, katera vrsta telovadbe ti ustreza, da jo boš z veseljem izvajala.

3. Za rezultate ti nikakor ni treba trenirati več ur na dan

Mnogo ljudi ne vedo, kako bi dosegli željene rezultate na telesu. Za opazne spremembe ni nobene potrebe po treniranju več ur na dan, dan za dnem. Veliko bolje bo, da imaš štirikrat na teden krajše in bolj intenzivne treninge, kakršnih se držijo tudi mnogi Avstralci. Ne le, da boš veliko prej opazila rezultate, tudi veliko lažje jih boš vzdrževala.

4. Bodi dosledna

Ne bo dovolj, če boš trenirala le enkrat na teden. Zelo pomembno je, da najdeš vadbo (ali vadbe), ki jo rada izvajaš, saj boš posledično z veseljem redno trenirala.

5. Ne pretiravaj

Poslušaj svoje telo. Če te vse boli, potem si vzemi prosti dan. Zaradi tega se nikakor ne boš zredila, ampak boš zelo verjetno še bližje svojemu cilju, saj se boš izognila morebitnim dolgotrajnim poškodbam. Vsake toliko časa se lahko brez slabe vesti odpoveš vadbi in zdravemu načinu prehranjevanja.

6. S treningi ne moreš izničiti nezdravega načina prehranjevanja

Če konstantno ješ nezdravo hrano, s treningi tega ne moreš izničiti. Že res, da lahko na napravi za tek pokuriš toliko kalorij, kot jih vsebuje hamburger, vendar fitnes ne deluje na tak način. Živila, ki vsebujejo veliko nezdravih maščob, po zaužitju ustvarijo občutek zaspanosti, te demotivirajo, poleg tega pa tudi poslabšajo stanje tvoje kože. Vse to skupaj vpliva na tvoje cilje, ki bi jih rada s treningi dosegla, vendar boš zaradi nemotiviranosti vse raje ostajala doma na kavču pred televizijo (morda z vrečko čipsa v roki).