adidas navdihuje ljudi po svetu in sporoča – »Impossible is nothing«
- Priljubljena športna in lifestyle znamka v novi pobudi spodbuja k optimizmu in pozitivnemu odnosu ter iskanju nešteto priložnosti.
- Kampanjo so v adidasu pospremili z 20 osebnoizpovednimi filmi svetovnih zvezd, kot so Beyonce, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah in drugi. Pridružujejo se jim tudi lokalni zvezdniki, ki bodo navdihujoča sporočila delili na svojih družbenih omrežjih.
- Iniciativa predstavlja uvod v stategijo adidasa, ki si prizadeva za premikanje človeških zmožnosti, združevanje ljudi v športu ter ustvarjanje bolj trajnostnega sveta.
adidas danes predstavlja novo ekskluzivno kampanjo »Impossible is nothing«, v kateri bodo znane osebnosti iz sveta športa, glasbe, mode, šovbiznisa in družbenih omrežij sporočale, da nič ni nemogoče. S to akcijo priljubljena športna in lifestyle znamka govori o drznem optimizmu in gledanju na svet skozi prizmo priložnosti ter dokazuje, da ima šport resnično preobrazbeno moč. V kampanji sodelujejo najbolj zveneča imena s sveta športa in kulture, kot so Beyonce, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah in Siya Kolisi, ki so posebej za to priložnost delili izjemno osebne trenutke iz svojega življenja.
Kratki filmi, posneti v dokumentarnem slogu, vključujejo še nikdar videne domače posnetke, ki s pomočjo pomenljivih pripovedi omogočajo vpogled v osebne zgodbe najbolj obleganih posameznikov. Med raziskovanjem prihodnosti, ki so si jo zamišljali zase, nakazujejo, kako sta optimizem in drznost oblikovala njihova življenja, s tem pa posameznike navdihujejo, naj tudi sami sledijo svojim sanjam, saj nič ni nemogoče.
Misli, ki jih vsakodnevno motivirajo, da dosežejo svoje cilje in premagajo ovire, nam bodo na svojih družbenih omrežjih zaupali tudi športna plezalka Janja Garnbret, košarkar Vlatko Čančar, pevci Nika Krmec, David Amaro in Žan Serčič, spletni vplivneži Žiga Kukovič, Tamara Simović, Eva Peternelj, Špela Kozan in osebni trener Matic Kolenc.
adidas je nedavno razkril svoje načrte za ustvarjanje boljše prihodnosti. Osredotočil se bo na tri področja: trajnost (sustainability), kredibilnost (credibility) ter vključenost (inclusivity). Blagovna znamka je prepoznala možnost za ustvarjanje trajnostne prihodnosti, zato so se obvezali, da bodo do leta 2024 v svojih izdelkih uporabljali le recikliran poliester. Prepoznali so tudi možnost združevanja in vključevanja vseh ljudi v šport, zato so razširili svojo pogodbo z UEFO na žensko evropsko prvenstvo in žensko Ligo prvakov. Možnost spodbujanja še ne raziskanih inovacij pa so prepoznali v tiskanju 3D vložkov v čevljih in sodelovanju s podjetjem Allbird, ki proizvaja le izdelke iz naravnih materialov.