fbpx

Alibaba v enem dnevu razprodaj podrla rekord!

Po le 24-ih urah divjega nakupovanja in prodajanja ter več tednih agresivnega oglaševanja in promoviranja, je Alibaba sinoči sporočila, da je prodaja v le enem dnevu, na njihov “Singles’ day” – največji nakupovalni dan na planetu – 11.11., podrla rekord.

Kitajski gigant za e-trgovino je razkril, da so njegove platforme v 24-ih urah prodale blago v skupni vrednosti 268 milijard juanov oziroma 38,4 milijarde dolarjev (34,8 milijarde evrov), kar je z lahkoto preseglo lanskoletni rekord – 30,7 milijarde dolarjev (27,8 milijarde evrov). Elektronski pripomočki in modni izdelki so bili med enajst najbolje prodajanimi izdelki med že 11. zapored “Singles’ day” dnevom, so povedale vodje podjetij.

Več kot pol milijarde ljudi iz številnih različnih držav je nakupovalo na dnevu razprodaj, ki ga Kitajska enači s črnim petkom in kibernetskim ponedeljkom, le da je “Singles’ day” še veliko večji. Alibaba Group je že kmalu po začetku razprodaj sporočila, da je bilo za 1 milijardo dolarjev nakupov v samo 68-ih sekundah in prvih 10 milijard dolarjev v pol ure.

Pod Alibaba Group spadajo številne spletne trgovine: AliExpress, ki prodaja izdelke kitajskih blagovnih znamk mednarodnim kupcem; Tmall, ki prodaja blago svetovnih blagovnih znamk za Kitajce; in Taobao, ki prodaja izdelke kitajskih blagovnih znamk ljudem na Kitajskem. Lazada, hčerinska družba skupine Alibaba, ki skrbi za trge jugovzhodne Azije, pa je letos podvojila kupce in trgovce.