Dobrodelni Primark predstavlja kampanjo ozaveščanja o raku dojk
- Primarkova tretja kolekcija, s katero ozavešča o raku dojk, je predstavljena v oktobru 2023, v njej bodo tudi specializirani izdelki, namenjeni ženskam za obdobje po operaciji.
- Kot del letošnje kampanje bo Primark doniral več kot milijon evrov dobrodelnim organizacijam za boj proti raku
Ob mesecu ozaveščanja o raku dojk je Primark predstavil najnovejšo kolekcijo – Breast Cancer Awareness collection. Kolekcija, ki jo Primark predstavlja že tretje leto zapored, vključuje 32 oblačil za prosti čas, spodnje perilo in lepotilne izdelke v dveh linijah: kolekcija za obdobje po operaciji vključuje specializirane izdelke za ženske, ki se soočajo z rakom na dojki, in kolekcija solidarnosti pa je namenjena ozaveščanju v mesecu oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk. Poleg kolekcij pa bo Primark doniral tudi več kot milijon evrov evropskim in ameriškim dobrodelnim organizacijam za boj proti raku. To je doslej največja donacija Primarka dobrodelnim organizacijam za boj proti raku in je del Primarkove zaveze podpori in krepitvi žensk, ne glede na to, s kakšnimi izzivi jih sooči življenje.
Kolekcija za obdobje po operaciji je bila razvita z mislijo na udobje in podporo ženskam, zato vključuje specializirano spodnje perilo, oblačila za prosti čas in spalna oblačila. Izdelki so oblikovani s pomočjo najnovejših proizvodnih inovacij in z mislijo na stranske učinke, s katerimi se soočajo ženske v času zdravljenja in po operacijah, med drugim so to so občutljivost, vročinski oblivi in otekline. V kolekcijo so tako vključena oblačila z možnostjo zapiranja na sprednjo zadrgo, brezžični kroji spodnjega perila in modrčki z žepki za proteze. V ponudbi modrčkov za obdobje po operaciji najdemo tudi takšnega s čipkastimi detajli, brezžični modrček s kratkimi rokavi pa je na voljo v sivi in krem barvi. Letošnje novosti v kolekciji so športni modrček, enodelne kopalke in bikini. S cenami od 5€ je kolekcija na voljo v izbranih trgovinah vse leto, od oktobra 2023.
Letošnja solidarnostna kolekcija vključuje oblačila za prosti čas, vključno s T-majicami, spalnimi oblačili in spodnjim perilom. Na voljo bo skozi ves mesec oktober, po prijaznih cenah od 4 € naprej. Letošnja novost v ponudbi so roza Snuddie in trije Primarkovi najbolj priljubljeni lepotilni izdelki v posebni omejeni roza seriji – vlažilni primer, obogaten z vitamini, bleščilo za ustnice z visokim sijajem in vlažilni sprej. Več kot polovica celotne letošnje kolekcije je izdelana iz recikliranih ali bolj trajnostno pridobljenih materialov.
Letošnja donacija v višini več kot milijon evrov bo namenjena ozaveščanju o pomenu samopregledovanja in zagotavljanju raziskav in storitev svetovnega razreda za ženske, obolele za rakom.
Maciej Podwojski, vodja prodaje pri Primarku za območje Srednjevzhodne Evrope, je ob tej priložnosti dejal: »S kolekcijo želimo olajšati vsakodnevno življenje žensk, ki jih prizadene rak dojke, v vseh fazah zdravljenja in okrevanja ter spodbujati pomen samopregledovanja. Ponosno predstavljamo že tretjo tovrstno kolekcijo zapored in upamo, da bo izpolnila svoj namen za čim večje število žensk.«
Kupci bodo lahko od 1. oktobra brskali po spletni strani Primark in tam preverili razpoložljivost svojih najljubših izdelkov s pomočjo pregledovalnika zalog, še preden se odpravijo po izdelek v svojo najbližjo trgovino.