Dolce & Gabbana največji zaslužkar na poroki Kourtney in Travisa
Modna znamka Dolce & Gabbana je bila največja zmagovalka na razkošni poroki Kourtney Kardashian in Travisa Barkerja v Italiji.
Etiketa italijanske luksuzne blagovne znamke je bila minuli konec tedna prisotna na celotni poroki para v Portofinu, srečni par pa je preživljal čas na jahti modnih oblikovalcev, si izmenjal ‘DA’ v vili Olivetta, ki je v lasti Dolce & Gabbana in prevažal goste sem ter tja v oblazinjenih čolnih z odtisi imena modne hiše.
Dolce & Gabbana pa celotni vikend ni oblačil le ženina in neveste, temveč tudi celotno družino Kardashian-Jenner, pri čemer je znamka zagotovila celo vrsto arhivskih modelov za sestre Kim, Khloé, Kylie in Kendall ter mati Kris, poleg tega pa tudi ujemajoče videze za družice in nosilca prstana, ki so bili Kourtneyjini in Travisovi otroci.
Medtem ko je blagovna znamka hitro utišala govorice, da je sponzorirala praznovanje – “oblikovalci so z veseljem gostili to zelo posebno priložnost,” je za Page Six Style povedal predstavnik Dolce & Gabbana – je poroka podjetju že prinesla neverjetnih 25,4 milijona ameriških dolarjev vrednosti medijskega vpliva, po podatkih podjetja za uspešnost blagovne znamke Launchmetrics, je to več kot polovica od skupnih 47 milijonov dolarjev, ki jih je dogodek ustvaril do zdaj.