fbpx

Elan na misiji ozaveščanja za bele vrhove prihodnosti

Te dni bo Triglavski ledenik Toli prispel v Peking. Vodja odprave, Ciril Komotar, si je na poti čez bela in zelena smučišča evropskih prestolnic pomagal tudi s projektno zasnovanimi smučmi Elan Voyager. Odpravo so med drugim podprli vrhunski mednarodni športniki in Elanovi ambasadorji, ki so se te dni simbolno povzpeli na Triglavski ledenik.

Ambasadorji Elana v podporo kampanjo te dni osvojili Triglav

Ambasadorji blagovne znamke Elan – mednarodni športniki Filip Flisar, Caroline Gleich, Tina DiBatista, Moli Armarino,  Martina Radekova, Bine Žalohar, Marco Tomassi, Rok Zaloka, Klemen Gričar, Shanty Chipolli in Simon Hitty so te dni v organizaciji Elana osvojili zasnežene bele vrhove, med drugim tudi Kredarico in Triglavski ledenik. S tem so podprli odpravo, ki te dni dosega Peking.

Elan na misiji ozaveščanja za bele vrhove prihodnosti
Ambasadorji Elana

Elan podpira tudi kampanjo Triglavski ledenik v Peking

Kot del posebne okoljevarstvene kampanje “Misija: Triglavski ledenik v Peking” se je Elan namreč pridružil Olimpijskem komiteju Slovenije, blagovni znamki Laško in ostalim partnerjem, ki si bodo z drobnimi koraki prizadevali k večji okoljski spremembi. Družba Elan je na pot s Cirilom Komotarjem in kosom Triglavskega ledenika – Tolijem poslala poseben par smuči Elan Voyager. S ciljem opozarjanja na posledice segrevanja okolja za prihodnost zimskih športov, je ekipa na poti med drugim obiskala tudi legendarna smučišča. V Elanu želeli opozoriti, da za izvrstnimi produkti ne stojita le lokalno znanje in razvoj, temveč vrsta trajnostnih praks, s katerimi družba iz leta v leto posluje bolj trajnostno.

Podnebne spremembe in rastoče temperature predstavljajo vse pomembnejšo problematiko, ki ključno vpliva na krčenje in umik alpskih ledenikov, kar bi lahko do konca stoletja onemogočilo smučanje na kar 75 % danes še aktivnih alpskih smučarskih centrih. Dvigovanje snežne meje alpske discipline potiska vse višje, Triglavski ledenik pa je po 20.000 letih na robu izginotja. Segrevanje ozračja posledično pod vprašaj postavlja tudi prihodnost zim in zimskih športov. To je še eden od razlogov, da se je Elan pridružil okoljevarstveni kampanji “Misija: Triglavski ledenik v Peking”, saj je ozaveščanje o tej tematiki izrednega pomena.

V Elanu poudarjajo, da je tudi preko športnikov želijo ozavestiti ljudi o zelo perečem problemu in jih spodbuditi k debati. Članica Elanovega tima – okoljevarstvena aktivistka in smučarka Caroline Gleich razlaga, da se s podobnimi okolijskimi pojavi srečujejo tudi v Združenih državah Amerike: »Gre za globalne spremembe, taljenje permafrosta spreminja gore, umik ledenikov pa bo kmalu predstavljal problem oskrbe s pitno vodo za stotine milijonov ljudi po celem svetu. To je trend, ki ga moramo ustaviti, odgovornost pa je na vseh nas.«

Elan na misiji ozaveščanja za bele vrhove prihodnosti
Triglav: Caroline Gleich, Klemen Gričar, Rob Lea

Caroline še izpostavlja, da je v odnosu športnih znamk in športnikov do javnosti nujno, da o tem govorimo. S svojim dosegom namreč lahko ozavestimo in k debati spodbudimo čim več ljudi. Od pogovora se namreč premikamo k dejanjem.

Spletno mesto kampanje: ledenik.olympic.si

Elan je svetovni znan proizvajalec in dobavitelj izdelkov za smučanje, plovil, športne opreme ter tehnološko naprednih kompozitov. Družba ima več kot 75-letno tradicijo in dolgo ter veličastno zgodovino. Vsa podjetja v skupini Elan so skozi inovativnost in napredne tehnologije zavezana trajnostnemu in tehnološkemu razvoju ter naprednemu oblikovanju izdelkov. Kombinacija teh sestavin kupcem s celega sveta zagotavlja vrhunska športna doživetja in najvišje tehnološke zmogljivosti. Za svoje inovacije in dosežke je družba prejela že več kot 300 mednarodnih in domačih nagrad tako za zimske produkte kot tudi jadrnice.