GOAT MUG prvič v živo na sejmu Designjunction v Londonu
GOAT STORY skodelica za kavo v obliki kozjega rogu bo prvič predstavljena javnosti na sejmu Designjunction v Londonu.
V Britanski prestolnici bo od 24. do 27. septembra potekal Designjunction, sejem sodobnega dizajna in kulture, ki se vsako leto odvija v okviru londonskega tedna dizajna. Gre za sejem, ki ustvarja inovativne oblikovalske razstave v okviru nenavadnih industrijskih prostorov. Na sejmu bo prisotnih več kot 200 oblikovalcev in razstavljalcev iz celega sveta. Osrednji dogodek bo razdeljen na dve lokaciji, ena izmed njih bo namenjena oblikovalcem unikatnih izdelkov in bo med drugim postala tudi 5-dnevni dom GOAT STORY ekipe. Do sedaj je bil izdelek predstavljen le preko spleta, ta konec tedna pa bo v Londonu prvič predstavljen širši javnosti tudi v živo.
Ekipa se je na dogodek pripravljala več mesecev in z veseljem pričakuje vse ljubitelje dizajna in kave v svojem “POP UP shopu” v Londonu, kjer bodo obiskovalcem ponudili tudi preizkušanje posebne kave, pripravljene z lastnim sistemom za pripravo “drip” kave. Celotna stojnica je skrbno zasnovana in oblikovana s strani GOAT STORY ekipe, sestavljena pa je izključno iz polizdelkov.
“GOAT STORY je zgodba o odkritju kave, ki je navsezadnje bila naša inspiracija pri snovanju in dizajnu tega unikatnega izdelka. Ljudje po celem svetu so navdušeni nad obliko in izdelkom samim in ga že uporabljajo, sedaj pa je čas, da ga prvič predstavimo tudi širši javnosti. In London je definitivno pravi kraj za to,” je povedal direktor podjetja, Anže Miklavec.
Zgodba o uspehu
GOAT STORY zgodba je bila javnosti prvič predstavljena decembra 2014. Celoten koncept in zgodba za njim sta bila financirana na Kickstarterju, kjer sta že na samem začetku požela velik uspeh in navdušila več kot 10,000 ljudi iz celega sveta. Danes je GOAT Mug na voljo že v trgovinah po celem svetu, ekipa pa ves čas razvija tudi že nove izdelke, ki bodo združevali koncept kave in dovršenega oblikovanja.