Domov » FIT » Hollywoodske zvezdnice stare 40+ razkrile svoje najboljše trike za raven trebuh

Hollywoodske zvezdnice stare 40+ razkrile svoje najboljše trike za raven trebuh

FITLepota & zdravjeVIP
Hollywoodske zvezdnice stare 40+ razkrile svoje najboljše trike za raven trebuh
📷 Profimedia

Od prehrane do telovadbe, zdaj lahko njihove trike preizkusiš tudi sama!

Jennifer Aniston in Drew Barrymore sta le dve izmed mnogih zvezdnic, ki sta po praznovanju 40. leta v najboljši formi svojega življenja. Navdihujoče? Absolutno – še zlasti zato, ker s staranjem postaja vzdrževanje postave v tip top formi vse bolj zahtevno, saj začnemo postopoma izgubljati mišično maso.

Te zanima, na katere strategije prisegajo največje holywoodske zvezdnice v zrelih letih?

Gwyneth Paltrow, 44 let

Igralka in ustanoviteljica Goop-a telovadi skorajda vsak dan. “Rada se počutim dobro in vem, da se počutim dobro ko telovadim,” je Gwyneth povedala za Women’s Health. “To mi je prišlo že v navado, tako kot umivanje zob. Na takšen način je potrebno gledati na telovadbo.” 44-letna zvezdnica pa tudi uživa zelo zdravo hrano in pije smutije iz citrusov, še zlasti pa takrat, ko se počuti napihnjeno. “Nekaj z ogromno vitamina C in z diuretikom, kakršni si citrusi. Na primer smoothie na osnovi grenivke,” še dodaja igralka.

Drew Barrymore, 42 let

Med snemanjem Netflix šova Santa Clarita Diet je Drew izgubila kar 9 kilogramov! Igralka, ki je trenutno težka 56 kilogramov je priznala, da je malo po svoje priredila prehranjevalni načrt nutricionistke Kimberly Snyder, zaradi česar je tako zelo shujšala. “Dodala sem beljakovine v obliki rib in piščanca, saj je Kimberly popolna vegetarijanka ali veganka,” je Drew povedala za US Weekly.

Cindy Crawford, 51 let

Da je njena postava konstantno v formi za pred fotografski objektiv, se manekenka Cindy Crawford drži dosledne in raznolike vadbene rutine. “Trikrat na teden zjutraj treniram z osebno trenerko Sarah Hagaman,” je razkrila za revijo Shape. “Delava krožne treninge za celotno telo z uporabo uteži, nekaterih naprav in z mojo lastno težo. Običajno treniram 10 minut z utežmi in nato 5 minut kardio, kar ponovim vsaj trikrat. Trenutno tudi veliko tečem po stopnicah. Trening vedno zaključiva s trebušnjaki in raztezanjem.”

Julianne Moore, 56 let

Z Oskarjem nagrajena igralka ostaja zdrava in fit z zmernostjo in raznolikostjo. “Ko sem bila v svojih 20-ih sem jedla pizzo vsak dan,” je razkrila za Flare. Zdaj pa Julianne le redko uživa ogljikove hidrate in mastno meso ter raje posega po ribah, zelenjavi, solatah in listnatemu ohrovtu. Dvakrat do trikrat na teden redno prakticira Ashtanga jogo, poleg tega pa z osebnim trenerjem dela tudi kardio trening in vaje za moč. “Ne morem delati iste stvari šestkrat na teden, ker me to izmuči. To je problem pri staranju – sčasoma te začnejo boleti kolki in moraš izvajati druge vaje.”

Christie Brinkley, 63 let

Kako lahko ta 63-letna manekenka pri 63-ih na naslovnici revije Sports Illustrated izgleda tako fantastično kot pri 20-ih? “Resnično verjamem, da pri mladostnem videzu pomembno vlogo igra moja vegetarijanska prehrana,” je Christie razkrila za revijo New Idea.
Vsak dan začne s kozarcem tople limonade. “To sem videla na nekem profilu na Instagramu. Včasih ji dodam malo manuka medu in ščepec kajenskega popra. Opazila sem, da poper pomaga pospešiti moj metabolizem, limonada pa pomaga pri odplakovanju odpadnih snovi iz telesa,” je povedala za The Cut.

Elle MacPherson, 53 let

Elle si je prislužila naziv “Telo” na vrhuncu svoje manekenske kariere. In veš kaj? Ni se še pripravljena odreči temu težko prisluženemu nazivu. Lansko leto je razkrila svojo alkalno dieto – način prehranjevanja, ki prepoveduje uživanje rdečega mesa, pšenice, mlečnih izdelkov, sladkorja in predelane hrane, da se v telesu ustvari optimalno pH ravnovesje. To je tisto, zaradi česar je njena postava še vedno v tip top formi.

Jennifer Aniston, 48 let

Ne le, da nekdanja zvezdnica serije Prijatelji izgleda bolje kot kadarkoli prej, nedavno je za Harper’s Bazaar razkrila, da se tudi počuti bolje kot kadarkoli prej. Da ostaja psihično in fizično v formi, 48-letnica svojo vadbeno rutino razdeli na 15-minutne segmente. Najprej dela 15 minut vaje za zadnjico, nato 15 minut vozi sobno kolo, nato 15 minut izvaja spinning in na koncu še 15 minut teče. Vendar pa to sploh še ni vse. Izvaja tudi nekatere vaje z DVD-ja Body by Simone. Kaj pa prehrana? Izogiba se dodanemu sladkorju in za kosilo pogosto je solato z beljakovinskim živilom ali pa piščančji burger zavit v solatni list.