Domov » FIT » Kaj počne Kate Hudson, da ima danes boljšo postavo kot kdajkoli prej

Kaj počne Kate Hudson, da ima danes boljšo postavo kot kdajkoli prej

FITLepota & zdravjeVIP
Kaj počne Kate Hudson, da ima danes boljšo postavo kot kdajkoli prej
📷 Fabletics

“Nočem jesti brokolija!”

Igralka, ki je za svoje vloge prejela že mnogo nagrad ter soustanoviteljica in ambasadorka blagovne znamke Fabletics, mora biti zaradi narave svojega dela konstantno v formi in dobro izgledati. Kate Hudson je spregovorila o tem, kako je prišla do postave, kakršno ima danes in tudi o tem, kako jo vzdržuje.

(Fabletics)

1. Pilates, pilates, pilates

“Vedno dajem prednost pilatesu. Obožujem ga, saj se po njem počutim izjemno.” Že v mlajših letih je trenirala ples in igrala nogomet, tako da je njeno telo že od nekdaj bolj atletsko, zato ji tudi pilates tako zelo ustreza. Njeno postavo ohranja vitko. “Zaradi njega se počutim lažjo in boljšo, vendar je to le osebna preferenca. Najraje izvajam pilates in stvari, ki vključujejo ples.”

“Poskušam trenirati vsaj trikrat na teden, vendar je količina treningov odvisna od potovanj in urnika. Trikrat na teden pa je moj cilj.”

2. Trenira ob dobri glasbi

Vendar to ni nujno takšna vrst glasbe, kakršno si predstavljaš, da ima Kate rada. “Glede na to, da imam rada sodobni ples, imam rada pop hite in klasiko, najljubša pa mi je emo zvrst. Ja, obstaja del mene, ki ima raje stvari, ki so malo bolj alternativne in ne tako trendovske,” je razkrila.

Ko je Kate pred nekaj leti trenirala za triatlon (sicer se ga potem ni udeležila, vendar je še vedno na ‘bucket’ listi), je veliko tekla. In kakšno glasbo je takrat poslušala? Od skupine Arcade Fire. “Med tekom nisem poslušala glasbe, kakršno posluša večina ljudi. Iz slušalk je bilo slišati bolj alternativne komade. Ko so izdali nov album, sem poslušala skupino Arcade Fire. Ne vem zakaj, ampak najlažje sem tekla na njihove komade.”

(Fabletics)

3. Pogosto spreminja treninge

“To zelo rada počnem. Strokovnjaki pravijo, da je dobro spreminjati treninge. Sama nisem strokovnjakinja in nikakor nisem oseba, ki bi drugim govorila kako in kaj naj počnejo stvari, vendar pa sama zelo rada spreminjam stvari,” je razkrila Kate.

4. Posluša svoje telo, ne drugih ljudi

Pomembno je, da poslušaš svoje telo, saj ne obstaja ena oblika vadbe, ki bi ustrezala vsem. Ko gre za zdravje in fitnes je zelo pomemben individualen pristop.

“Pomembno se je povezati sam s sabo. Kaj ti je všeč? Kaj rada ješ? Kakšne hrane ne maraš? Zaradi česa se počutiš dobro? Nekdo ti bo rekel “moraš jesti brokoli”. Veste kaj? Brokoli me napenja in sovražim njegov okus, tako da ne bom jedla brokolija. Ugotoviti moraš, zaradi česa se dobro počutiš v svojem telesu in brokoli morda ni ta stvar.”

(Fabletics)

5. Ne pritiska sama nase

Ko izpusti trening ali pa ji spodleti pri prehrani, Kate ne izgublja časa s tem, da bi bila jezna sama nase – in niti ti ne bi smela biti. “To ni krivda, ampak le priznanje. Menim, da je zelo pomembno, da ljudje ne čutijo občutka krivde.”

Pomembna je zmernost in tega se zaveda tudi Kate. “Obstaja način, kako živeti zdravo življenje, brez strogega pristopa. Obstaja način, kako početi najbolje kot lahko in to je povsem dovolj. Tak je bil tudi moj pristop pri ustvarjanju znamke Fabletics. Ženske bi rada osvobodila pritiska.”

6. Drži se načina prehranjevanja, ki ji ustreza

Kate se drži zdravega načina prehranjevanja. Ugotovila je, kaj ji ustreza, ko želi očistiti svoje telo. “Če začutim, da moram opustiti nezdrava živila in dati telesu malu premora, to zelo enostavno tudi naredim. Zajtrkujem kos Manna kruha – to je zelo okusen in zdrav kruh – z malo masla. Za zajtrk imam rada tudi pol melone in eno jajce. Jem malico, jem kosilo, ki je bogato z beljakovinami in zeleno zelenjavo. Po kosilu imam še en manjši prigrizek, vendar se izogibam ogljikohidratnemu sadju. Uživam sadje z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov in oreščke. Za večerjo si zopet pripravim nekaj beljakovinskega z veliko na pari kuhane zelenjave. Poleg tega ne jem več po 19. uri in zajtrka ne uživam čisto vsak dan, tako da ima telo nekje 14-16 ur časa, da vse presnovi.”

“Tak način prehranjevanja očisti moj prebavni sistem in ga naredi bolj zdravega – osvobodi ga nezdravih sladkorjev in kofeina,” pojasnjuje Kate. “V dveh tednih vsekakor izgubiš veliko vode in se počutiš tudi veliko bolj prečiščeno. Prvi štirje dnevi so velika preizkušnja, saj doživiš sladkorne glavobole, kofeinske glavobole, ampak takšna formula pri meni deluje.”

(Fabletics)