Kako je Gwyneth Paltrow ocenila razkošno drago linijo za nego kože od Brada Pitta
“Kraljica” nege kože je spregovorila.
Gwyneth Paltrow je obeležila že 15. obletnico svoje znamke življenjskega sloga Goop in med nedavnim intervjujem za New York Times razkrila, da je preizkusila luksuzno linijo za nego kože svojega bivšega zaročenca Brada Pitta, Le Domaine in o njej povedala, da je “čudovita”.
51-letnica je časopisu povedala, da ji je Brad, s katerim je hodila od leta 1994 do 1997, poslal nekaj svojih dragih izdelkov za obraz.
“Dobra je,” je rekla o liniji. “Ja, res je čudovita.”
Igralec je leta 2022 predstavil kozmetiko Le Domaine z izdelki, katerih cene segajo od seruma za obraz za 275 ameriških dolarjev do čistila za 77 ameriških dolarjev in vsi zajemajo antioksidativno moč grozdja, ki jo je navdihnil njegov vinograd Château Miraval, linija pa je izdelana v sodelovanju z njegovimi vinogradniki, družino Perrin.
Brad in Gwyneth, ki sta leta 1995 skupaj igrala v filmu Sedem, sta si vsa leta ostala blizu, pri čemer je igralec septembra 2022 za britanski Vogue povedal, da je njegove izdelke delno navdihnila njegova bivša.
“Všeč mi je, kar je Gwyneth naredila [z Goopom],” je dejal. “Še vedno je res draga prijateljica in zgradila je ta imperij. To je vedno imela v sebi kot kuratorka in to je bilo zanjo čudovito ustvarjalno izhodišče.”