Domov » FIT » Kako do ploskega trebuha brez spreminjanja prehrane!

Kako do ploskega trebuha brez spreminjanja prehrane!

FITLepota & zdravje
Kako do ploskega trebuha brez spreminjanja prehrane!
📷 Victoria’s Secret / Instagram

Da bo tudi tvoj trebušček izgledal noro dobro v tistem kratkem topu in kopalkah!

Torej, odločila si se za bolj zdrav način življenja, izgubila že kar nekaj kilogramov, maščoba in ‘muffin top’ pa kar nočeta izginiti? Brez panike, tudi če ne spremeniš popolnoma ničesar v prehrani, se ju brez težav znebiš!

Izkazalo se je namreč, da za zaobljen trebuh pogosto sploh ni kriva maščoba, ampak le napihnjenost. S prenatrpanimi urniki in hitrim načinom življenja bi nas večina res morala popolnoma spremeniti način prehranjevanja, ampak iskreno, to je precej lažje reči, kot pa dejansko storiti. In če sprememba načina prehranjevanja nikakor ne pride v poštev, obstajajo štirje preprosti načini, ki te bodo pripeljali do rezultatov, ki so si jih vedno želela.

To so najlažji načini, kako preženeš zaobljen trebušček, ne da bi morala na dieto!

Pij več vode

Ko si dehidrirana, telo začne zadrževati vodo. Ostani hidrirana tako, da tekom celega dneva piješ po malo vode, ki ji lahko dodaš tudi limono za razstrupljevalne koristi!

Dobro prežveči hrano

Zelo pomembno je, da hrano dobro prežvečiš. Žveči, žveči, žveči, dokler ni hrana v ustih že v popolnoma tekočem stanju. S tem zelo pomagaš pri procesu prebavljanja, saj je napihnjenost pogosto vzrok prebavnih motenj. Torej, jej počasi in po končani jedi se boš počutila odlično ter nič napihnjeno.

Delaj na trebušnih mišicah

Povsem spotoma pospeši svoj metabolizem in zgradi nekaj mišic. Čeprav se ti morda zdi nemogoče vključiti uro treninga v tvoj že tako prenatrpan urnik, je dobra novica ta, da lahko za trebušne mišice treniraš praktično kjerkoli in kadarkoli. Medtem, ko sediš za pisalno mizo, zravnaj hrbtenico, ramena pa potisni nazaj in navzdol. Globoko vdihni in med izdihom potisni popek močno navznoter proti hrbtenici in ga nekaj sekund zadrži. Vajo ponovi čim večkrat, s tem da poskušaj potisniti popek vsakič še bolj proti hrbtenici. S tem boš močno utrdila osrednji del telesa in kaj kmalu opazila razliko v drži in mišicah na trebuhu.

Pospeši srčni utrip

Namesto dvigala se v višje nadstropje raje odpravi kar po stopnicah. In da si še malo otežiš zadevo in pospešiš srčni utrip, med hojo visoko dviguj kolena ali pa še bolje, v višje nadstropje kar teci. Razbijanje srca zagotovljeno!