Khloé Kardashian podrla rekord!
Opaaaa, to pa je uspeh!
Dva meseca po tem, ko je Khloé Kardashian s svojo poslovno partnerico Emmo Grede lansirala denim linijo Good American, se je prodalo že na tisoče kavbojk. In ne samo to – samo prvi dan sta prodali za več kot 1 milijon dolarjev kavbojk, s čimer je njuna znamka podrla modni rekord kot najbolj uspešno lansiranje denima v modni zgodovini.
Znamka Good American je bila ustanovljena z namenom častiti in poudariti ženske obline (namesto, da bi jih zakrivali) in je uspešna prav zaradi tega, ker kavbojke dejansko naredijo to kar obljubljajo in se prilegajo čisto vsaki postavi.
“Zelo sem zadovoljna z uspehom, ki smo ga dosegli v zadnjih mesecih, vendar imamo še toliko dela. To je šele začetek,” pravi Khloé. “Kar je res spodbujajoče je odziv kupcev. Ko ljudje poskusijo kavbojke in se zaljubijo v njih. Recenzije govorijo same zase in to je nekaj, na kar sem zelo ponosna. Ustvarili smo izdelek, ki izgleda enako dobro na dekletu, ki nosi velikost 00 in na ženski, ki nosi velikost 24.”
Znamka ima zaenkrat tri različne modele kavbojk (v več različnih odtenkih): Good Legs (skinny), Good Cuts (ravne hlačnice) in Good Waist (visok pas), vendar pa so pravkar naznanili, da bodo konec januarja 2017 lansirali nove artikle ter se s tem razširilina nova področja denima, kot so kratke hlače, krila in jakne.