Domov » Prehrana & Recepti » Konstantno zehaš? To so živila proti kronični utrujenosti

Konstantno zehaš? To so živila proti kronični utrujenosti

Prehrana & Recepti
Konstantno zehaš? To so živila proti kronični utrujenosti
📷 Unsplash

Ti konstantno primanjkuje energije? Ne glede na to ali si stara 29 ali pa 69, zelo verjetno je, da sta za to kriva tvoje prehranjevanje in način življenja in z le nekaj preprostimi spremembami in novimi navadami lahko neprimerljivo izboljšaš svoje počutje.

Spoznaj živila, ki preženejo utrujenost in povrnejo energijo…

Jajca: Za pomanjkanje energije so lahko krive nizke ravni železa v krvi, jajčni rumenjak pa je njegov izjemen vir. Železo potrebujemo za proizvodnjo hemoglobina – beljakovina v rdečih krvnih celicah, ki prenaša kisik po telesu za proizvodnjo energijo v mišicah, tkivih in celicah. Pomanjkanje železa lahko privede do anemije, ki v tebi ustvari občutek izpraznjenosti in slabosti. To se pogosteje dogaja pri ženskah, še zlasti med močno menstruacijo.

Divjačina: Namesto govedine se raje odloči za divjačino, saj vsebuje še enkrat več železa.

Vitamin C + rastlinski viri železa: Uživanje hrane bogate s C vitaminom v kombinaciji z rastlinskimi viri železa lahko izjemno pripomore k boljši absorpciji. Uživaj rdečo papriko s tofujem ali pa zeleno solato z lečo.

Ogljikovi hidrati: Nikar jih ne dojemaj kot sovražnike. Če si zaprta/hrepeniš po sladkem/se med lažjo aktivnostjo hitro utrudiš, potem tvojemu telesu primanjkuje ogljikovih hidratov. Uživaj rjavi riž, ki je odličen vir kompleksnih ogljikovih hidratov bogat z vlakninami.

Prehranski dodatki z železom: Pozor, nikar jih ne uživaj s pravim čajem, saj lahko tahini v njem zavirajo absorpcijo.