LOréal dosega rekordne rezultate in postaja vodilni na svetovnem trgu prestižne lepote
V svojih celoletnih rezultatih, objavljenih v četrtek, je francoski konglomerat poročal o svojem tretjem zaporednem letu dvomestne rasti, s prodajo, ki je dosegla 41 milijard evrov.
Medtem ko je bil uspeh opazen na vseh področjih, je bila največja rast ponovno opažena v oddelku za dermatološko lepoto, ki ga sestavljajo blagovne znamke, kot so La Roche Posay, Cerave in Skinceuticals. Prodaja dermatoloških izdelkov se je povečala za 28 odstotkov na 6,4 milijarde evrov. Blagovne znamke z znanstvenimi trditvami so med potrošniki izjemno priljubljene. Med znamkami za dermatološko lepoto ima L’Oréal tako cenovno ugodne kot tudi prestižne cene. Cerave, ki je ta teden objavil svoj prvi oglas za Super Bowl, je zdaj najbolje prodajana blagovna znamka izdelkov za nego kože v ZDA.
Njegov luksuzni oddelek, ki vključuje licence, kot so Valentino, Prada in YSL Beauty, ter lastne linije, kot je Helena Rubinstein, je zdaj vodilni na svetovnem trgu in je s prestola izrinil prvotno podjetje Estée Lauder. Prodaja se je povečala za 4,5 odstotka na skoraj 15 milijard evrov.
Dvomestno rast so opazili v vseh regijah, razen v severni Aziji, ki se je zmanjšala za 0,9 odstotka, saj se kitajski kupci še naprej umikajo diskrecijski porabi. Najbolj rastoča regija za L’Oréal je bila Latinska Amerika, kjer se je prodaja povečala za 24 odstotkov.
Množica novih lansiranj, kot so parfum Prada Paradoxe, Maybelline New York Surreal Mascara, Nyx Fat Oil Lip Gloss in Garnier Good barva las, je ustvarila dinamiko, vendar je L’Oréalova splošna široka paleta živahnih blagovnih znamk v različnih cenovnih razredih izolirala podjetje od nasprotnih vetrov, ki so zaustavili njegove tekmece.