Domov » Prehrana & Recepti » Najboljša živila, ki bi jih morala uživati v času menstruacije

Najboljša živila, ki bi jih morala uživati v času menstruacije

Prehrana & ReceptiZdravje
Najboljša živila, ki bi jih morala uživati v času menstruacije
📷 Profimedia

Menstruacija običajno ni prav nič zabavna – nihanje razpoloženja, nizka stopnja energije in krči je le nekaj nadležnih in neželenih simptomov. Naši hormoni vplivajo na našo težo in naše telo na različne načine.

En od najhujših simptomov menstruacije pa je povečana želja po hrani. V nadaljevanju izveš, katera živila je v času menstruacije najbolj priporočljivo uživati.

1. Zelena listnata zelenjava
Zelena listnata zelenjava je ena od najboljših živil, ki bi jih morala uživati v času menstruacije. Če obstaja najboljši trenutek za uživanje zelene zelnjave, potem je to zdaj! Živila, kakršna je špinača, listnati ohrovt in blitva so najboljša živila v času menstruacije, saj so polna železa, katerega količina pa se z izločanjem menstrualne krvi manjša.

2. Losos
Losos je odlično živilo v času menstruacije, saj je bogato z vitaminom B12 in omega-3 maščobnimi kislinami. Te kisline igrajo pomembno vlogo pri sprostitvi mišic in lajšanju nelagodja, povezanega z menstrualno bolečino. Zaradi tega je losos dobra hrana za menstrualne krče in napihnjenost. Če ne maraš rib pa uživaj orehe ali avokado, ki sta prav tako polna omega-3 maščobnih kislin.

3. Čokolada
Ali čokolada res pomaga pri menstrualnih krčih? Ja, pomaga, ampak seveda ne govorimo mlečni čokoladi, čokoladni torti ali piškotih, temveč o temni čokoladi, ki vsebuje najmanj 75% surovega kakava. Več kot ga vsebuje, bolj je zdrava zate, saj posledično vsebuje manj ostalih neželenih sestavin, kot je sladkor, ki v času menstruacije nikakor ni priporočljiv (čeprav ti neizmerno diši).

Temna čokolada vsebuje veliko antioksidantov, je pa tudi vir magnezija, ki zmanjšuje nihanje razpoloženja in lahko pomaga uravnavati serotonin – hormon sreče! Le nekaj ploščic temne čokolade lahko poteši tvoje hrepenenje po nezdravih slaščicah.

4. Polnozrnate žitarice
Polnozrnate žitarice so odličen vir magnezija, ki pomaga zmanjšati napetost v mišicah, zaradi česar so odlično živilo za blaženje menstrualnih krčev. Poleg tega pa vsebujejo tudi vitamina B in E, ki pomagata preprečevati utrujenost in depresijo. Polnozrnate žitarice pa tudi tudi nasitijo za veliko dlje časa in če jih tekom dneva redno uživaš (pri vsakem obroku), ne boš doživljala napadov lakote.

(Pexels)

5. Jogurt
To je odličen trenutek, da eksperimentiraš z jogurtovimi parfeji, smutiji in pomakami. Jogurt bi morala v času menstruacije uživati čim pogosteje, saj je dober vir kalcija, ki pomaga sproščati mišice. Vsebuje tudi žive kulture, ki spodbujajo zdravo presnovo. Pomembno je le, da izbereš zdrave jogurte brez dodanega sladkorja.

6. Banane
Banane so eden najboljših virov kalija, vsebujejo pa tudi B6 in druge vitamine, ki pomagajo izboljšati razpoloženje. Na njih glej kot na srečno sadje!
Banane pomagajo tudi uravnavati gibanje črevesja, s čimer ima težave marsikatera ženska v času menstruacije.