Domov » Prehrana & Recepti » Naredi sama: Nutella brez sladkorja in mlečnih izdelkov!

Naredi sama: Nutella brez sladkorja in mlečnih izdelkov!

Prehrana & ReceptiRecepti
Naredi sama: Nutella brez sladkorja in mlečnih izdelkov!
📷 Almonds And Avocados

Sploh poznaš koga, ki ne mara Nutelle? Ta čokoladni kremast namaz z okusom lešnikov, njam! In večni klasiki: nutellina torta z banano in palačinke z nutello. Vse lepo in prav, ampak kaj ko kupljena nutella ni niti Z od zdravega – že na prvem mestu med sestavinami je sladkor, na drugem pa palmovo olje, ki je polno nasičenih (nezdravih) maščobnih kislin. In ker na Modni zagovarjamo zdravo prehranjevanje oz. vsaj večinoma (od časa do časa se seveda lahko brez slabe vesti pregrešiš!), smo izbrskali recept za najbolj zdravo nutello, ki ne vsebuje popolnoma nič sladkorja, mlečnih izdelkov ali glutena. Pravzaprav je celo zdrava zate – lešniki so zdravi, mandljevo mleko tudi, da o presnem kakavu sploh ne govorimo! Si že popolnoma vzhičena in komaj čakaš na čarobni recept? Evo, samo zate…

Najbolj zdrav čokoladno-lešnikov namaz – Nutella

Sestavine:

  • 2 1/2 skodelici lešnikov
  • 2 čajni žlički vanilijevega ekstrakta
  • 1/3 skodelice kakava v prahu (najboljši je presni)
  • 1 1/2 čajne žličke stevie v prahu (kot nadomestek lahko uporabiš tudi datlje)
  • 1/4 čajne žličke morske soli
  • 2/3 skodelice mandljevega mleka
Zdrava nutella.

(Instant Healthy Living)

Priprava:

  1. Segrej pečico na 200°C.
  2. Na pladenj s peki papirjem stresi lešnike in jih praži v pečici 10-15 minut.
  3. Po pretečenem času jih vzemi iz pečice in počakaj, da se ohladijo. Ko so dovolj ohlajeni, da se jih lahko dotakneš, jih pretresi v kuhinjski servet ali brisačo in jih drgni, da odstraniš rjavi ovoj. Verjetno ti bo na katerem lešniku še ostal kakšen košček ovoja, vendar je to popolnoma ok.
  4. Oluščene lešnike stresi v multipraktik ali zelo močni blender. Miksaj toliko časa, dokler s lešniki ne spremenijo v gladko maso.
  5. Dodaj vse ostale sestavine in miksaj, dokler ni zmes lepo homogena. Morda boš morala dodati še malo mandljevega mleka, da bo zmes res lepo gladka. Zdaj je čas, da najbolj zdravo nutello poskusiš in dodaš še več kakšne sestavine, če je to seveda potrebno.
  6. Hrani v neprodušni posodi v hladilniku.
  7. Namaži na kruh, palačinko, po torti, pecivu ali pa si naredi zdravo vročo čokolado!

Čokoholičarke nikakor ne smete spregledati tudi recepta za zdrav in okusen čokoladni fondant in za veganski čokoladni cupcakes z avokadovo kremo!