Nori reklamni triki: Kako na modelih ustvarijo “popolne” lase
Vse skupaj je en velik nateg!
Eden od najbolj pomembnih lepotnih trendov v zadnjem času je naraščanje predanosti resničnega oglaševanja v lepotni industriji. Znamke kot so Dove, CVS in Madison Reed so se zavezale, da bodo zmanjšale ali popolnoma odpravile retuširanje na posnetkih oglaševalskih kampanij in močno upamo, da bo temu sledilo še veliko drugih podjetij.
Zadnja v vrsti znamk, ki se je prav tako odločila, da naredi konec nerealnim pričakovanjem lepote, je lepotna znamka Suave. V najnovejši televizijski reklami so pokazali, kako modelom v reklamah v resnici ustvarijo popolne lase.
Omenjena znamka je naredila raziskavo in kar 74% vprašanih milenijk ne verjame temu, da bodo njihovi lasje izgledali tako kot v reklami. In na žalost imajo še kako prav.
Razlog se skriva v tem, da mnogo podjetij najema pomočnike, ki pred zelenimi stenami v zelenih uniformah premikajo lase, da ustvarijo najlepši sijaj in volumen. Sliši se smešno, vse dokler se ne zaveš, koliko potrošnikov je po uporabi teh izdelkov razočaranih, saj izdelek ne ustvari takšnih rezultatov, kot jih prikazujejo v reklami.
Za boj proti lažnemu reklamiranju je znamka Suave posnela reklamo, ki si jo lahko ogledaš spodaj, v kateri si ženske same stilirajo lase z njihovimi izdelki – in rezultati so zelo impresivni!