fbpx

Noro! Toliko stane izvedba Victoria’s Secret modnega šova

Vsako leto pri Victoria’s Secret izberejo manekenko, ki ji pripada ta čast, da se po modni pisti sprehodi z Victoria’s Secret Fantasy nedrčkom in letos je bila to Lais Ribeiro. Nošenje dragocenega nedrčka pa je tudi največja čast, ki te lahko doleti kot VS angela. Diamantni komplet spodnjega perila so izdelovali kar 350 ur, njegova vrednost pa znaša vrtoglavih 2.64 milijona dolarjev. Morda se ti to zdi ogromno, vendar je le kaplja v morje v primerjavi z ostalimi stroški, ki jih morajo odšteti za vsakoletno težko pričakovano prireditev.

Lansko leto je v Parizu nastopilo 51 manekenk – med drugim Kendall Jenner, Irina Shayk, Joan Smalls, Hadid sestri in še mnoge druge, prikazanih pa je bilo 82 videzov in 43 kril. Vsaka manekenka je za nastop lansko leto prejela šestmestno plačilo.

Časnik New York Times je poročal, da je bila lanskoletna Victoria’s Secret modna revija najdražja modna revija v zgodovini – stala naj bi dobrih 26.4 milijona dolarjev, kar je 100-krat več, kot v povprečju stane običajna (in še vedno draga) modna revija.

Pa se takšna enormna naložba sploh splača?

Podjetje vsako leto naredi okoli 10 milijard dolarjev prometa, od tega je 1.5 milijarde dolarjev čistega dobička. Najbolj dobičkonosno četrtletje vsakega leta je prav zadnje, na kar zelo verjetno vpliva predvajanje modnega šova konec novembra, črni petek, “cyber monday” in božič. Tako da ja, podjetju se vsekakor splača investirati toliko denarja v modni šov.

“Če želiš spodnje perilo prodajati po takšnih cenah, potem moraš prodajati več kot le kos bombažnega spodnjega perila. Prodajati moraš dejstvo, da ti bo kos spodnjega perila ponudil dostop do novega načina življenja – to naredi osnovni izdelek seksi in zabaven,” je pojasnila Bridget Weishaar, analitičarka oblačil.

Sharon Turney, predsednica in izvršna direktorica pri Victoria’s Secret pravi, da so stroški povsem upravičeni. “Ni tako enormno, kot bi si mislili in znesek se v enem letu povrne petkratno,” je razkrila za revijo Forbes.

Del povrnitve stroškov je tudi licenčni dogovor s televizijskima mrežama CBS v Ameriki in Channel 9 v Avstraliji. CBS je do sedaj plačal že več kot 1.3 milijarde dolarjev za pravice predvajanja šova na televiziji, ki si ga vsako leto ogleda več kot 500 milijonov gledalcev v 158 državah sveta. Za en sam 30-sekundni oglas med predvajanjem Victoria’s Secret modnega šova, televizijska mreža prejme več kot 264.000 dolarjev. V kolikor pa si želiš modni šov ogledati v živo, pa boš morala za vstopnico odšteti najmanj 18.494 dolarjev, v to pa seveda niso všteti stroški nastanitve, letalske vozovnice itd.

Victoria’s Secret dejansko služi denar z zapravljanjem denarja!

Ali si videla zakulisje in ‘sneak peek’ Victoria’s Secret modnega šova 2017?